5/10£ 6-max mod Maxlager

#1| 0

Skulle hygge mig lidt fredag aften på 5/10£ - blev lidt forundre da jeg så Maxlager sidde ved bordet, men fik svaret, da jeg så hvor lidt action der var på højere limits, og hvor store fisk 3 af spillerne var.

Indtil denne hånd har Maxlager været 23/11/1,2 - ret tight og foldet meget.

Game #3938204434: Hold'em FL (£5/£10) - 2006/11/10 - 23:32:51 (UK)
Table "(Lightning) Crabeels" Seat 5 is the button.
Seat 1: Iznogoud (£369.25 in chips)
Seat 2: Maxlager (£316.25 in chips)
Seat 4: Maria_DK1 (£486.25 in chips)
Seat 5: Parkyluck (£542.98 in chips)
Seat 6: Stunff (£208.50 in chips)
Stunff: posts small blind £2
Iznogoud: posts big blind £5
----- HOLE CARDS -----
dealt to Maria_DK1 [Ac Qc]
Maxlager: raises £10
Maria_DK1: raises £15
Parkyluck: folds
Stunff: folds
Iznogoud: folds
Maxlager: calls £5
----- FLOP ----- [5s 7c Kd]
Maxlager: checks
Maria_DK1: bets £5
Maxlager: calls £5
----- TURN ----- [5s 7c Kd][Qs]
Maria_DK1: bets £10
Maxlager: calls £10
----- RIVER ----- [5s 7c Kd Qs][Jh]
Maria_DK1: checks

misser jeg et valuebet på river her?

11-11-2006 00:52 #2| 0

jeg spiller ikke fl og ved ikke særlig meget om det. Men jeg har set maxlager spille mange gange på de høje borde på crypto. Og han er jo vildt løs. Jeg tror ofte du har den bedste hånd her, for jeg tror han ville leade floppet eller c/r dig.

11-11-2006 01:54 #3| 0

Ja. Han har et underpar de fleste gange. Nogen gange splitter du, og nogle få gange har han JJ eller en svag konge.

11-11-2006 02:13 #4| 0

Uden tvivl bet - regel nr uno i Fixed....få betaling de gange du har en solid hanske - og det har du i ovenstående tilfælde, klart bet - han kan max komme over toppen med småskillinger!

11-11-2006 10:58 #5| 0

Du skal være foran over 50% af de gange du bliver synet.

Jeg er temmelig sikker på, at du er foran, så valuebet virker risikofrit. Og så må man jo håbe, han har en hånd han kan syne med.

11-11-2006 11:03 #6| 0

Du skal lige være klar over at der er mindst 2 spiller under det nick, det vildt latterligt at man kan hedde det samme på crypto og oprette alle de acounts man vil. Men der er en meget dygtigt Maxlager som spiller de høje FL borde nogen gange spiller han også NL, det er han ikke så god til, det er måske grunden til at en dygtig NL spiller har oprettet en account i det navn og spiller der. Hvem du har spillet imod ved jeg ikke, men jeg hvade nok bettet riveren også, da han ikke har raiset dig endnu.

/Peter

11-11-2006 13:49 #7| 0

Ja, klar fejl af mig. Jeg blev lidt snydt af navnet Maxlager og hans meget passive tighte passive stats sammenlignet med de tre kæmpefisk på bordet (mod dem havde jeg valuebettet 100 ud af 100 gange).

Maxlager viste TT og jeg nappede puljen. Er dog usikker på om han havde betalt det sidste bet med tre overkort på bordet og min agression på alle streets.

11-11-2006 14:46 #8| 0

Han betaler nok ikke, så nej. Tror ikke at det var dem der spiller high stakes du spillede med. 22/11 er ret fishy.

11-11-2006 16:12 #9| 0

Med fare for at lyde resultat orienteret vil jeg gerne spørge dem der mener det er et "klart" valuebet, hvilken dårligere hænder det er i forventer der kalder?

Han har spillet hånden indtil videre som et lavere pp eller som en wa/wb svag konge fx K9s. Førstnævnte tvivler jeg på kalder og sidstnævnte er naturligvis noget skidt. Oplys mig endelig hvis i er uenige eller hvis i ser QTs, AJ eller lignende i hans range givet hånd historien.

Jeg er enig med KimN i at valuebettet virker risikofrit, jeg er dog ikke enig i at der er "klar" value i bettet.

11-11-2006 19:51 #10| 0

@holch

En hånd der blot syner hele vejen i SH, er ofte dårlig made hånd, der vil til showdown i håb om at fange et bluff. Den bedste pointe er dog Kims; det er muligt han ikke syner meget her, men de gange han gør er vi foran et overvejende antal af gangene.

16-01-2007 18:07 #11| 0

floppet

manden checkcaller- dvs enten er han ret weak, eller langt foran

TURN

du rammer, han check/caller. dvs du er i 90% af tiden foran

RIVER

en jack rammer - hvad er du bange for her ??

Har han jack er det surt, har han alt andet der kan slå dig er han seriøst skidt spillende og du folder til et raise.

jeg ville klart valuebette, også pga. dit table image. Dette bet kan gavne dig flere bets i længden mod tænkende spillere

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar