Texas Hold'em $5-$10 (Real Money)
Seat 4: scoopage0 ($378.75 in chips)
Seat 5: eldonfrench ($187.50 in chips)
Seat 6: Mideroma1 ($210 in chips)
Seat 8: HERO JD,3D ($84.40 in chips)
Seat 10: pumuckl64 ($411.60 in chips)
ANTES/BLINDS
Mideroma1 posts blind ($2.50), HERO posts blind ($5).
PRE-FLOP
pumuckl64 bets $10, scoopage0 calls $10, eldonfrench calls $10, Mideroma1 folds, HERO calls $5.
FLOP [board cards 7D,5D,3H ]
HERO checks, pumuckl64 bets $5, scoopage0 bets $10, eldonfrench folds, HERO calls $10, pumuckl64 calls $5.
TURN [board cards 7D,5D,3H,3S ]
HERO checks, pumuckl64 checks, scoopage0 bets $10, HERO calls ???
RIVER [board cards 7D,5D,3H,3S,8D ]
HERO ???
Hvad gør jeg på hhv turn og river? Pumuckl er LP og (58/5/0,4) Scoopage er LAG (54/32/2.3).
5/10 6max. Turn og river?
Du starter med at lave farvekoder =)
Gør mig ikke i limit og slet ikke så højt, men først et spørgsmål.. Hvad laver du med kun 90 dollar på et 5/10 dollar bord..? Når du nu er der og rammer 3 ens på turn hvorfor slatan raiser du ikk? River ville jeg også bette ud..
Bet/3-bet turn en gang imellem og check raise en gang imellem. Bet river.
@ Conild
Havde lige tabt en større pot, og kunne ikke nå at reloade til denne hånd. Hvor om alt er, så er det yderst sjældent at 8,5BB ikke er nok i FL 6max.
Med hensyn til dit spm, så er det netop derfor jeg spørger.
Turn: skal den bettes, check/raises eller kan man bare check/calle her, med intention om at check/raise river?
Nå ja, mit spørgsmål er afledt af om jeg vil holde 3 manden inde, eller raise ham ud?
Jeg foretrækker et turn bet/3bet fordi der er god chance for at trappe ham i midten for et bet, og fordi det ser utroværdigt, at du blev hjulpet af en 3'er. Masser af dårlige spillere donker uden at have noget når turn giver et par på boardet. Du kan håbe at pfr'eren læser dit bet som det. River bet/call.