5/10 AK m draw på ensfarvet bo

#1| 0

5/10 AK m draw på ensfarvet bord.

Live NL 5/10 kr. 7 mand ved bordet. Hero er MP med ca 1300 på bordet. De andre spillere i denne hånd dækker.

Villain er super LAG og har for kort siden købt for 1000 kr. for 4 gang inden for 2 timer. Han better stort og bluffer gerne i situationer med farlige kort på bordet. Han ved at jeg er tight.

Button er en tight spiller.

Hero har AK

fold
fold
Villian caller 10 :Jeg ved at villian ikke har pp for dem raiser han altid
Hero raiser til 50 :Villian ved nu at jeg sidder med 2 høje kort eller et par
fold
MrTight caller 50
SB og BB folder.
Villian caller 40 :det havde han også hvis jeg havde raiset til 85

Flop: A Q J

Villian check
Hero bet 105
MrTight call 105
Villian raiser til 500
Hero ???

sunek

EDIT: mine kommentarer var forsvundet

20-07-2006 01:14 #2| 0

Med det read du har på villian ville jeg nok calle.

Grunden til jeg ikke skubber er,at hvis du er bagud,og får et call fra Button,får du bedre odds til dit draw samt du skræmmer ikke villian væk hvis han har et laver A.
Hvis han er på et bluff skyder han nok resten på turn,så jeg mener der er mest EV i et call her.

Mener ikke du kan smide denne hånd med det read du har på villian.

snowking

20-07-2006 01:53 #3| 0

Du folder eller skubber. Call er skidt da potten så er 1300, med 750 bag sig. Du spiller om stakken anyhow.

Du har TPTK, Nut FD og gut shot, mod en "super LAG". Den er sku svær at komme væk fra.

Villains holdings er vel enten 2 par eller en sc. Grundet villain er LAG er sandsynligheden for et set lavt.
Du er 3/7 dog til flushen
ca 4/6 dog til straighen
ca 5/5 til 2 par
Desuden dominerer du alle draws

Er du varians-tilhænger betaler du. Om der er positiv equity eller ej er svært at sige. Helt crused er du aldrig.

Well, end of the day er det jo ret read-betinget. Er villain på 2 par / air tilstrækkeligt ofte er shover du. Din FE er vel 0 anyway.

20-07-2006 06:43 #4| 0

Easy Push

20-07-2006 12:58 #5| 0
OP

Jeg skubbede. Han viste 9 7 og der var ingen hjælp på turn og river.

sunek

20-07-2006 13:01 #6| 0

Personligt er det et insta all in... Unlucky han havde floppet flushen i det tilfælde her.. bad luck..

20-07-2006 13:05 #7| 0
OP

@TheVestein

Jeg tænkte det samme - jeg føler mig bare altid som en ultra donk når jeg skubber med den dårligste hånd. Især fordi villian har vist stor styrke ved at lave et check-raise når to tight spillere skal handle efter ham.

sunek

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar