Villian spiller 20/16 og er ikke skræmmende.
Turn er interessant af mange grunde imo. Hvilken linie tager folk her? Jeg kunne godt tænke mig at forslag til linier bliver begrundet med en fornuftig vurdering af villians range af mulige hænder.
www.holdemmanager.net
NL Holdem $10(BB) Replayer Game#7596937456
Alex220783 ($1,382)
ICLICKBUTTNS ($2,004)
crying_queen ($1,000)
HighVaRiAnCe ($2,845)
hero ($1,349)
coolerius ($1,406)
Alex220783 posts (SB) $5
ICLICKBUTTNS posts (BB) $10
Dealt to hero 9♠ 8♠
fold, fold,
hero raises to $30
call, fold, fold,
FLOP ($75) Q♠ 8♥ 2♠
hero bets $55
coolerius raises to $150
hero raises to $390
coolerius calls $240
TURN ($855) Q♠ 8♥ 2♠ 2♦
hero?
5/10 combodraw oop 135bb -trixturn
Han folder aldrig overpar og TP efter den turn - omvendt så bør han ikke have AQ eller KK her, når du åbner fra cutoff og han sidder på knappen. Han dog godt have QJ eller KQ, men det er mere tvivlsom om han betaler med f.eks. QJ.
Mit motto på party er: when in doubt shove! (eller bet et "skræmmende" beløb som 555 eller 666)
Jørn
Jeg tror ikke, jeg kan lide 3bettet og jeg kan bestemt ikke lide størrelsen.
Turn.. blehr.. cc (eller cr hvis han better lavt) tror jeg.
- AB
Størrelsen passer skidt til stacksizes. Lavere eller højere, og jeg hælder til lavere.
Mht om du skal flatte eller 3bette, så er det måske et ret standard 3bet. Jeg fik bare pludselig en halvskidt følelse med det - uden at jeg har en speciel god begrundelse for det.
lol CJ.
Hmm, jeg tror, jeg checker. Om jeg shover eller kalder derefter ved jeg ikke.
Hvis jeg siger stakken i dette spot er det obv for value.
Jeg tror, c/c>c/f>c/r
Kan ikke rigtig se hvordan du nogensinde kan tro han vil bette en Q her. Altså AQ er likely, yeah, men bette den og forvente betaling af AK, som skulle have 3bettet floppet uden farvetræk?
Uanset hvad, så er c/r i hvertfald alt for tyndt.
yo,
Som jeg sagde på msn kan jeg ikke se, han skal have AQ. Jeg går ud fra, at villain shover any Q på turn.
Men hvis han ikke har AQ, så valuebetter han aldrig noget, som vi ikke taber til. :o)
Det kan sgu godt være folk synes det lyder lol at folde en flush, men come on. Lad os sige vi vil bette her, så skal vi vel ud og have en begrundelse for, at villain har raiset knappen med et lavere fd og samtidig skal sætte os på nøjagtig AQ, som vi vælger ikke at jamme turn?
Kan han selv have AQ? måske, men i så fald hvad er det så han slår, når vi better river?
Jeg holder stadig på c/f, men ser da frem til at høre hvad andre har af kommentarer til resten af hånden og selvfølgelig også resultatet.
-Chris