510 euro dybt river c/r

#1| 0

min eneste read er at han virker lidt semidonkede, og ellers ikke rigtig noget konkret. 510 euro. jeg har vaeret ret aktiv, og vores effektive stacks er 200 bbs. dog ikke specielt mod villian mod andre ved bordet og har skruppet godt og derfor stor stack.
villian SNAP checker turn bag ved.

> Dealing Hole Cards(10 10 )
> Why__Not raised for €30
> DessEagle folded
> booooomstarr folded
> bustofosho folded
> bajgora76 folded
> RandomDonky raised for €100
> Why__Not called for €100
> Dealing the Flop(7 9 A )
> RandomDonky bet for €165
> Why__Not called for €165
> Dealing the Turn(J )
> RandomDonky checked
> Why__Not checked
> Dealing the River(4 )
> RandomDonky checked
> Why__Not bet for €415
> RandomDonky went all-in for €5,806.02
> Why__Not, you have 10 seconds to respond

1300 mere til ham

edit: evt en moderator der kan flytte traaden over i vip

28-11-2008 11:29 #2| 0

Hvad er spørgsmålet?

Det er (langt) over mit limit, men han ligner et missed draw der bluffer på river.

€415 ind i ~€530 (kan ikke se SB/BB?) virker lidt højt som valuebet(?) derfor tænker jeg bluff.

(Jeg regner ikke med han caller PF m/ T8, så udelukker str8, går ud fra han raiser flop m/ Ax, evt AT+, kunne ligne Jx, men... Nåja... Hmm.)

Går du AI m/ to overkort for at bluffe ham af en bedre hånd, eller fordi du tror du har ham slået?

28-11-2008 11:38 #3| 0

Øhm, er dit riverbet ikke et semi blockbet? - Umiddelbart ville jeg mene at B/F er strategien her, jeg skal godt nok have et solidt read før jeg snapper her.

Du siger selv du ikke har noget decideret konkret, hvilket taler endnu mere for et fold.

28-11-2008 11:41 #4| 0

Regner du virkelig med at villain betaler dig af med 9x på river siden du VB'er?

Hvis du havde haft AQ, havde du så ikke også checket bag på turn?

Jeg synes du skal folde nu.

28-11-2008 11:47 #5| 0

Tror i læser HH forkert det er hero der rester.

Og villian der skal calle 1300 mere.

Det er LANGT over mit niveau, men jeg caller kun med set+ her hvis jeg er villian. Og som han har spillet hånden ligner han ikke et set.

Hvilken range tror du selv han caller med?

Når jeg lige kigger nærmere syns jeg faktisk det er ganske okay.

28-11-2008 11:55 #6| 0

Altså det er vel hero, som rester her!?! Eller hvad? Kender intet til dynamikken på det level, men umiddelbart virker det dumt at få en donk til at folde Ax whatever? Har du taget en lignende linje med en stærk hånd? Hvad forventer du han skal folde?

28-11-2008 14:05 #7| 0

Jeg ville bare calle og forvente han er ude i noget bluff / missed draw eller monster, ligner en af de 2, synes ikke det ligner han sidder med en hånd han folder, med mindre du allerede slår ham. Så jeg tror ikke der er noget value i dit raise.

28-11-2008 15:22 #8| 0

Det kommer meget an på historie her. Personligt betaler jeg light af her (hvis jeg var villain) mod en unknown. Der er ikke mange der laver det play her med en monster efter turn er gået check check. Tæt på alle spillere vil søge at få value ud af set/str8 OOP ved at bette river.

28-11-2008 15:36 #9| 0

Synes problemet ligger i river kortet. Der er vitterlig ikke mange hænder der improver fra et check på turn, til et c/rest på 4. Han kan næsten kun sætte dig på noget A4 agtigt, og forvente du har skudt ham ind på noget AQ/ATish. Tror dog ikke linien er profitabel i længden, men det kommer self an på hvor langt han tænker, og hvor donket han er.

GA

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar