Lavede et limitrush for et par uger siden på Full Tilt sammen med en kammerat. Vi startede på 100$, spillede os i 250 og røg op på et 5/10 bord.
Bordet er ultra tørt, så vi stjæler lidt her og der, dobler med KQ♦ og kalder et raise på 35. Floppet er KQ3 rainbow og vi ender all in med IR, som taber med sin KJ.
Vi dobler endnu engang med JJ mod en anden modstander, hvor vi rammer J på turn efter 58K rainbow flop. Han betaler med KQ og vi er i ca 800$..
Nu til selve hånden, har ikke hh så det blir fra hvad jeg kan huske. Super tør spiller raiser til 35( Han har ikke spillet mere end 5-7 hænder i den time vi har siddet på bordet, 2. gang han åbner) Vi kalder på knappen med 44, bb kalder også!
Dette er ikke en tudetråd over vi ikke fik fuld betaling, vil bare gerne høre kommentarer fra folk der spiller disse takster dagligt.. 1. gang vi begge spiller så højt!
Begge spiller folder nemlig!
Nå, tilbage til hånden:
floppet er 45Q rainbow. BB checker, IR better 95 ud i 110.. Vi ender med at re-raise til 333. Vi blev begge enige om at dette nok var for meget!
Et call kan vel egentlig godt retfærdiggøres oder was??
Holmeo
5/10 flopper set mod TØR spiller!
20-04-2008 20:00
#1|
0
20-04-2008 20:17
#2|
0
Kald - det er et ok board at slowplaye.
Hvis I kalder så er potten ca 300 på turn og effektive stsacks er 650, så I kan kalde igen eller bette 200 på turn og 400 på river.
Hvis jeg raiser floppet så ville jeg raise til ca 266 -- bordet er dry og potten ville så være 640 på turn med eff. stacks på 500 så passer det med et turn-shove eller evt. turn check+river-shove.
Jørn
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!