5/10 hånd - er det et fold?

#1| 0

10 mands 5/10 bord på party

bøllen har har ikke spillet mange hænder i de 4-5 runder jeg har været ved bordet.
Min note siger dog at han er meget lag preflop. Dvs han raiser med næsten any two.
han har ca. 1500$ jeg har lidt mere
han åbner med 35$ jeg caller med T9
flop J, 4, 4
han better 50 ud jeg raiser til 150 han caller
Turnet er A
han checker jeg better 150. han raiser til 340. jeg caller
river 2
han better 800 jeg klør mig i hovedbunden og?

19-11-2005 05:34 #2| 0

Preflop: Fold vent til en bedre hånd.
Postflop: Ok spil. pres du har et ok flush draw pres ham.
Turn: du har fået din flush call, kan komme en hjerte mere til hans evt. KhXx
River: han er LAG meget lille chance for fuld hus, han har måske tre 4"ere eller 2 par. så Push er mit bet, selvom du ikke burde have været med fra starten.

Hvordan gik det?

EDIT: snavefejl?!

19-11-2005 06:02 #3| 0

call preflop er fint. Du skal folde flop. Hvis du rammer dit draw er det helt sikkert at du ikke bliver betalt af...Hvis han smider flere penge i efter den 3 hjerter falder har han: hus, højere flush eller quads.

19-11-2005 10:36 #4| 0

Jeg har nævnt det før. Det afgørende i NL er ikke hans spillestil preflop, men derimod postflop. Fordi han er LAG preflop behøver han ikke være det postflop.

Min fornemmelse siger at du er slået her og jeg ville folde mod ukendt modstander.

19-11-2005 12:28 #5| 0
OP

Med hans løse preflop stil kunne jeg godt se ham med en 45s agtig hånd, eller KJ med hjerter K, men det, AJ-, samt et rent bluff, er næsten det eneste jeg slår her. Holder jeg det op med den turn action (næsten et min-checkraise, som tit betyder monster), så valgte jeg at smide den.

19-11-2005 12:42 #6| 0

det bet på turn er alt for lavt, du better 150 ud i en pot på 370. derfor kan den info du får ved at han checkraiser stort set ikke bruges da det sagtens kan være et steal og da du igen viser svaghed ved kun at kalde, skal han stort set forsøge at tage potten med et stort bet på river

19-11-2005 12:48 #7| 0

Preflop: Fint.

Flop: Fint.

Turn: Jeg synes du skal bette mere her. Hvorfor så lavt? Hans re-raise kan være praktisk talt hvad som helst.

River: Jeg caller hér. Selvom det selvfølgelig ikke ser rart ud på et parret board, så mener jeg at du ofte (nok) vil se et bluff eller AK/AJ fra villain hér. Problemet ligger dog klart i bettet på turn, som er for lavt til at give nok information. Havde du pottet den, og villain -alligevel- havde CR"e dig - well, så ville du have en langt bedre mulighed for at lægge dig.

Du skriver desuden ikke noget om hans postflop spil. Er det også LAGish eller rimelig standard?

- Asger

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar