Villian er reg på dette limit og er god tænkende spiller. Hero er oppe med 2-3 BI inden begge hænder og dynamikken er lystig. Hero har reraised meget løst - villian knap så løst. Villain startede uden med at calle rr stramt men har løsnet godt og grundigt op.
For at illustrere dynamikken gives to hænder fra tidligere i matchen. I begge de nedenstående hænder er hero 3betteren.
Bl.a. har villian kaldt ned over 3 streets med 99 i en rr pot på eet 46J K 6 board uden farvesjov(og var god).
Derudover har villian som checked til på flop i rr pot skudt 3 barrels på et 34J 29(ligeledes uden farvesjov) og viser AT op imens hero tager hjem med 66.
Til de to hænder. Den første er relativt standard imens den næste er lidt mere usædvanlig men begge interessante imo.
Villian sidder med 100bb og hero dækker.
Hero raiser til 20 med K♥K♦. Villain caller.
Pot: 40
Flop: J♣9♥4♣
Villian checkraiser til 80 på hero udstik på 20.
Pot: 200
Turn: J♣9♥4♣ 6♥
Villain skyder 160 - call.
Pot: 520
River: J♣9♥4♣ 6♥ A♦
Villain rester for ca 700. Hero?
Den næste hånd. Villian sidder igen med 100 bb og hero dækker.
Villain gør det til 30. Hero gør det til 100 med 2♣4♣. Villian caller.
Pot: 200
Flop: A♠Q♠4♦
Hero skyder 110. Call
Pot: 420
Turn: A♠Q♠4♦ 9♠
Der checkes
River: A♠Q♠4♦ 9♠ 2♠
Hero skyder 220. Villian rester for 600 mere. Hero?
Kommentarer til alle streets obv meget velkomne
5/10 HU 2 stk rivercalls?
Hånd 1:
Jeg synes godt du kan overveje at 3bette floppet når nu I har så meget dynamik. Eller også skubbe ind over på turn.
Jeg folder som udgangspunkt river pga. dynamikken: Han forventer at du kalder ham light pga. jeres mange battles plus alle missed draws, og netop derfor tror jeg han er i valuemode. Men i sidste ende er det noget du har den bedste mulighed for at vurdere alt efter matchens flow.
Hånd 2:
Bryder mig ikke om dit 3bet. Du skriver selv han kalder dig light nu, og så er det ikke fedt at spille så elendig en hånd som 2-4 OOP. River foretrækker jeg C/C fremfor bet på river - synes altså man skal passe på med at blive for fancy.
Må jeg spørge hvad pointen med riverbettet er i hånd2? Er den ikke mere oplagt som en check-call hånd?
@ Zmag
Jeg vil kommentere på dine svar senere...
@Raiseren
Riverbettet er for at få villian til at calle med et par som der ville blive checket bag på river. Syntes slet ikke min hånd er god at bluffcatche med, da villian givet hans linie "altid" har et par som vil checke bag