Hero er smånitty
Han har lige stacket mig i starten af matchen hvor jeg floater et cr på et parret low flop, turner tpgk og går i calldown mode på en tvivlsom river. Han havde trips på flop og boat på river :)
Til hånden - villian har ikke en flush i sin range - jeg har. Mit image er ikke super efter mit tyre calldown.
www.holdemmanager.net
NL Holdem $10(BB) Replayer Game#7617262469
hero ($1,332)
f14life ($2,099)
f14life posts (SB) $5
hero posts (BB) $10
Dealt to hero T♦ 9♥
f14life raises to $30
call,
FLOP ($60) 8♣ 3♠ 2♣
check, check,
TURN ($60) 8♣ 3♠ 2♣ 7♥
hero bets $45
f14life calls $45
RIVER ($150) 8♣ 3♠ 2♣ 7♥ K♣
hero bets $90
f14life raises to $300
hero raises to $1,257
5/10 HU river bluff
@sasuke
Det der kræver mod.
Hvordan ved du at flushen ikke er i villians range?
Kan du ikke lære mig det?
Simon
@ST
Det er ret usandsynligt at han checker et flush draw tilbage på floppet.
Jørn
jeg kan ikke lide det, primært fordi det er HU, hvilket vel gør at villain kalder mere light på river. det eneste der raise/folder river er et bluff her imo.
ingen reads/stats på villain overhovedet?
@Creative
Jeg er ikke enig.
Reads: "Hero er smånitty
Han har lige stacket mig i starten af matchen hvor jeg floater et cr på et parret low flop, turner tpgk og går i calldown mode på en tvivlsom river. Han havde trips på flop og boat på river :)"
hvis du vil have 6 max stats kan du godt få det..
19/15/6
cbet% på 70
flop/turn/river agg på 2,9/6/1,6
Fold cb to raise%: 33, fold to donk bet % 42, raise donk bet 25%.
WTSD% :25
WWSF: 48%
W$SD 54%
Tror sjældent villain raiser med air her hvis han ser dig som en der tyrecaller.
Villain snappede dit skub med K2, måske K7.
Jeg regner skam heller ikke med at villian har air - jeg regner bare med han folder når jeg shover :)
Med jeres historie kan jeg godt være i tvivl om du har den tilstrækkelig troværdighed til et sådant move.. Derfor bryder jeg mig ikke specielt meget om det..
Personligt synes jeg at der er mange spots, der er langt bedre til dette move. Tvivler på at han folder alt andet end flushes jeres historie taget i betragtning og det er vel det du ønsker, han skal gøre?
Hvis du skal se på det game theory wise:
Hvis han ikke kan have flush og du godt kan er det helt fint at have en vis bluff-frekvens her.
Hvis du er i tvivl om hvor ofte han betaler kan du bare lave din bluff-frekvens i lignende spots så lav at han ikke kan kalde profitabelt mod din range.
Hvis du tror han caller for lidt eller for meget adjuster du frekvensen derefter.
Game theory til side kan jeg godt lide det hvis din beskrivelse af ham passer og du ikke har lavet noget sygt mod ham før (hvilket er svært at tro når 70% af dine tråde herinde handler om river-bluff-checkraises og river-bluff-bet-3bets :)
SteenV er helt spot on her imo
Jeg mucker godt nok mange hænder som villain her... Så kan rigtigt godt lide dit play, da du her tager initiativet, og gør det meget svært for villain at calle med noget andet end flushen.
Hvis villain viser sig at calle meget light, sætter jeg måske nok farten lidt ned, og shover en mindre range, som fx 2 par i dette spot, så du rent faktisk også har chancen for at tage potten ned ved et call (ved godt at der her er lagt op til at du forventer et fold, så til spørgsmålet må del 1 af min post stå som besvarelse).