Hey,
Jeg ved, villain er en af de bedre på NL1k på ongame. Jeg ved ikke, om han gamer lange sessions, men han sidder ret ofte med pæne stacks.
Seat 3: tof23 x ($313.75 in chips)
Seat 5: Hero ($1,086 in chips)
Seat 7: hermaria ($1,501 in chips)
Seat 8: hempula ($985 in chips)
Seat 9: defenitlyHot ($3,052.30 in chips)
ANTES/BLINDS
hempula posts blind ($5), defenitlyHot posts blind ($10).
Hero sidder med JJ
PRE-FLOP
tof23 x calls $10, Hero bets $45, hermaria folds, hempula calls $40, defenitlyHot calls $35, tof23 x calls $35.
FLOP [board cards 2♠,Q♣,6♦
hempula checks, defenitlyHot checks, tof23 x checks, Hero checks - skal jeg bette her?
TURN 8♠
hempula checks, defenitlyHot bets $166, tof23 x folds, Hero calls $166, hempula folds.
- Jeg vælger at calle, da jeg formoder, villain kan bette her med praktisk talt any two.
RIVER 6♠
defenitlyHot checks, Hero checks ?
Er river et check, eller skal de skydes som VB? FD completer, og villain checker.
/David
5/10: JJ 4-way i pos på Q-high bord
Du kan ligeså godt bette flop, hvis du alligevel går i calling mode på senere streets. Jeg synes din afgørelse bliver lettere på den måde + villains for ikke mulighed for at outdrawe dig på turn.
På den anden side kan jeg godt se fornuften i at checke flop 4way og siden calle turn imod denne modstander.
Jeg checker også river, da jeg ikke rigtig kan se hvad villain skulle betale med.
Better altid flop her, da modstanderen skal have en god handske for at fortsætte, da han må gå ud fra du ikke leader ud i en multiwaypot med air. Folder selvfølgelig til yderlig action.
Jeg ved godt, jeg gør det svært for mig selv, men mister jeg ikke et steal forsøg fra villains på turn?
Ej, jeg er enig :)
Jeg better floppet.
turncall er vel ok, men du siger at villain er god og da det trods alt er en 4way pot og den er rimelig bloated så jeg vil mene at hans range er lidt snævrere end any two, en otter, niere et draw, syvere måske er helt klart i hans range så det ser fint ud..
river checker jeg bag, draws caller obv ikke og han skal fandme være en helt for at calle med mindre par.
River checker jeg også bag. Jeg vil nu ikke mene at det er et must at c-bette JJ i en 4way pot på et Q højt flop, da det er sjældent at dårligere hænder caller når det nu er så tørt.
Synes det er ok at bette det flop, for du får kun gæster af en Q eller bedre, og kan slippe hånden fairly easy efter et call.Der er ingen draws og tror ikke der er mange der vil floate når hånden er 4way.
Normalt ville jeg nok sjældent stikke ud mod 3 villains, men her synes jeg det er ok at forsøge.
River checker jeg 100 ud af 100 gange.Villain kan snildt ha checket AQ,KQ,JQ til dig, eller trække til ♠ her.Du får nok ikke meget betaling af hænder som TT,99,A8 -
@HK
Synes egentlig ikke jeg vil cbette for at få et call, men for at beskytte min hånd mod turnkortet.