Er slet ikke vant til så aggro en dynamik, som partys så smækker lige et par hænder op de næste dage, for at checke mine std linjer.
Jeg har spillet nogenlunde sane over 80-ish hænder SH(PT virker ikke), men har åbnet relativt løst og desuden 3-bettet temmelig light. Lige den rette game plan på party;o)
Villain(3-betteren) virker som en lille abekat, men jeg er måske farvet af jeg inden andre kom til havde ham for mig selv, hvor vi begge havde pedallen solidt i bund.
Han har dog flere gange squuezet og han lader til allerede nu at have opfanget at jeg åbner ret light:
Seat 1: HERO$2,538 USD )
Seat 6: KuKuMopa ( $210 USD )
Seat 4: Maefuvp ( $1,110.99 USD )
Seat 5: THGIL_FO_YAR ( $1,188 USD ) ham kan vi ikke lide!
Seat 2: bylco ( $200 USD )
Seat 3: rienvn ( $1,024.56 USD )
THGIL_FO_YAR posts small blind [$5 USD].
KuKuMopa posts big blind [$10 USD].
Dealt to HERO 9♠ 9♣
HERO raises [$33 USD]
bylco calls [$33 USD]
rienvn folds
Maefuvp folds
THGIL_FO_YAR raises [$135 USD]
KuKuMopa folds
HERO gør hvad? I position med 99 som løs åbner vs en løs 3-better(virker det til, måske partyregs kan opponere mod dette?) er fold ikke en option i min verden.
4-bet/call eller call er imo de bedste løsninger. Har endnu ikke 4-bettet efter bordet blev sh, så synes den første variant er lige lovlig offensiv.
Betaler i position. Flatbetaleren af mit raise folder.
Pot:308
Flop: J♦ 8♠ 3♠
THGIL_FO_YAR bets [$200 USD]
HERO?
5/10 party:99 facer pres
THGIL_FO_YAR squeezer any two, så 4-bet-call ser fint ud.
Ellers check/raiser jeg floppet allin, da det vil være min standard linje med de fleste af de hænder som jeg fortsætter med på floppet.
Jørn
Vi kan fint shove floppet her med any 2 overkort/openenders/fd mod en gut der squeezer meget - for at han skal tilpasse er han nødt til at betale med dårliger end toppar, og for at balancere det skal vi således oxo skubbe når vi slår 2nd pair.
Hvis det kan siges så firkantet.
Det lader til der er bred enighed om et push.
Jeg havde på fornemmelsen, at jeg grundet den heftigedynamik og de store betsizes på party, skulle adjuste mit spil i 3-bettede pots til det væsentligt mere aggro.
Jeg kommer fra en dam, hvor folk for det første raiser og better mindre, hvilket giver mere spillerum til floats. Desuden kan det gøre raise-calls med draws lidt ulækre hvis blot man nærmer sig 130-ishbb.
Ydermere bliver marginale hænder, som mptk og ovekort+gutter og løbe farve, meget sjældent b/c, hvilket vil sige at pusher man 99 her kommer man altså rigtig skidt ind.
At folk så oven i købet generelt spiller ret ærligt i 3-bettede pots, på bossen, gør en mere passiv spillestil med mange floats, og calls med draws, samt nogle monstre for balancen, ret så profitabel.
Men på party hvor den hedder fuld skrald både med betsizing og 2. og 3-barrells og light calls er dette i virkeligheden nok et ret nemt push.
Tænkte nok jeg lige skulle justere et par linjer-thx guys.
Turn faldt btw T♠ og villain c/f til mit 425$ udstik, som obv var med henblik på at b/c.