Har ikke spillet meget mod V1, men har virker som en ok reg. der er i stand til at lave ballade hvis han mener villain er svag.
Jeg mikser pre-flop mellem 3-bet og flat bl.a. fordi vi er semi dybe.
Seat 1: StatoilMalin ($1,898.25 in chips)
Seat 3: V1 ($1,776.00 in chips)
Seat 5: arancione5 ($3,837.00 in chips)
Seat 6: Hero ($2,432.50 in chips) DEALER
Seat 10: flusspferdchen ($1,687.50 in chips)
flusspferdchen: Post SB $5.00
StatoilMalin: Post BB $10.00
Dealt to Hero A♠A♥3♠4♠
V1: Raise (NF) $35.00
arancione5: Fold
Hero: Call $35.00
flusspferdchen: Fold
StatoilMalin: Fold
Pot: 85$
*** FLOP *** 8♦7♦7♣
V1: Bet $50.00
Hero: Call $50.00
Pot: 185$
*** TURN *** 7♥
V1: Bet $150.00
Hero: Call $150.00
Pot: 485$
*** RIVER *** T♠
V1: Bet $170.00
Hero: Raise (NF) $497.50
V1: Raise (NF) $1,541.00
Er det for tyndt at raise river? Og kan vi nogensinde kalde et rest paa river? V1 tanker ret langt ned foer han skubber.
/Fisken
5/10 PLO, tyndt river value raise gaar g
Hmm han kan have 7xxx, set 8/10
Umidbart tror jeg at det er set 8/10 eller luft
Vi kan vel godt udelukke 88 og TT, ik fisk? (Plo er ikke mit speciale, men det ville jeg da mene)
@Martin18
Det var godt du lige fik fortalt OP hvad villain kunne have.
@OP
Jeg får svært ved at betale river her, fordi boardet ikke er oplagt for dig at bluffe, og villain derfor skal have nogle ordentlige nosser for at bluffskubbe indover.
Du kan ikke have meget andet end overpair her (hvad skulle du flatte turn med her andet end 88xx, 7xxx eller overpair) , hvilket polariserer villains range rigtig meget. Ydermere ligner hans betsizing paa river et induce, saa jeg mucker nok bare (selvom jeg tror vi er inde for split nogle gange).
Jeg raiser ikke river og skulle jeg alligevel gøre det, så snapfolder jeg til hans shove.
1) Jeg tror det for den øvede vil være let at afgøre, om river var inducende eller ej.
2) Betsizingen er afgørende for beslutningsprocessen - u do the "math".
3) Begge blinds er for dybe til at pf bliver specielt fedt.
/A
Ok.
Det er en reverse og jeg er ude i kaempe skummer og syntes han lavede et daarligt call med AA.
Er det super spewy at bluffe i det her spot?
Ja, selvom han laver et noget tyndt rivercall, virker det jævnt spewish at 3bette river AI.