Jeg har ikke hh' så det er frit efter hukommelsen.
3 handed 510 euro på bossen.
Button er sugardaddy ca 2300 dyb åbner til 35 - jeg betaler i SB med QQ, jeg dækker - BB (muzza) shover for 450 - han er stuck og tiltet. Button reraiser nærmest insta til 1200.
Action on hero.
5/10 QQ 200bb+ pf decision
Det her er nok nærmere et spørgsmål, end decideret in-put.
Men er det ikke rimelig standard er sugardaddy re-raiser her for ikke at komme 3-vejs til floppet? Dette har han vel kun interesse i med hænder du har slået?
Men du nævner Villain ved nick, og ikke ved reads, så imo lidt svært at sige da jeg intet kender til ham. Er han straight forward, set lave tricky plays eller lignende?
Jeg tror jeg stacker af her. Specielt det timeing-tell du angiver. Imo er det de færreste spillere der ikke lige tænker et øjeblik over hvordan de vil spille KK eller AA når BB shover for 450, og der sidder en anden spiller med 200BB+
Jeg smider alt hvad jeg ejer til midten her med et kæmpe smil.
Jeg ved du ikke er i tvivl om du er god her, Jeg kender ikke villains
så flere kommentar i denne tråd fra mig vil være analysespew.
[x] Det her er nok nærmere et spørgsmål, end decideret in-put.
tanker bag preflop flatcall contra 3bet?
jeg tror du langt foran 60% af gangene, flipper mod AK 30% og er bagud 10% :p
så uden at kende villain og med 450 "døde" penge i potten, ryger jeg til midten =)
Creative
Hvis spørgsmålet var til mig:
Jeg tænker bare, at det må være mere oplagt at flatcalle med AA og KK her, end at re-raise for dermed at risikere, at skubbe en 3. Villain ud af potten. Man har vel interesse i, at få sasuke med i hånden, da den alligevel vil spilles HU, i og med Villain2 er all in pre. Sasukes holding er i så fald mere eller minder underordnet, da Villain 99% af gangene vil være foran. Hvorfor så ikke lade Sasuke spewe i potten når floppet kommer J høj.
Way over mit limit though..
Insta til midten
@SoderbergG
jeg tror du har misforstået mit indlæg (ellers har jeg misforstået dit). jeg spurgte til sasukes play, altså at han nøjes med at flatte QQ preflop, i stedet for at 3bette. det var ikke en kommentar på dit indlæg.
men gode tanker du kommer med, anyways :)
Instaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant til midten!!! Din hånd er så underreppet, at der slet ikke er noget at diskutere overhovedet.
End of discussion - videre :)
@Sasuke
Jeg kan slet ikke forstå, at du sætter denne hånd til analyse. Dit flatcall med QQ i SB er jo helt forfærdeligt, hvis din plan og dit ønske med dette NETOP ikke er det som lige præcis sker i dette spot.
Derfor er dit flatcall fint med QQ, hvis du vurderer at der er stor sandsynlighed for at den tiltede BB kommer over toppen - og efterfølgende knappen! Du fik hvad du ville have - instant AI.
@ep
Enig :) Men der jo mange veje til rom, og jeg syntes hans pf raise var sååå underligt.
LOOOOOOLLL.. Så må man gå ud fra du foldede:-))
Mener også all in > call > fold.
Men timer nok ned til 2-3 s tilbage af timebank før jeg shover, primært fordi jeg vil være helt sikker på ikke at gøre noget overildet for 230bb, men også fordi det sandsynligvis virker svagere at tænke lang tid fremfor kort tid i det her spot.
@ Kalsen
Jeg tror timingtells er næsten ligegyldige her, selvfølgelig altid en god ting
at tænke sig om :-)
Men hvis villain har andet end AA/KK her er han altså på røven. han har
smidt 1200bbs og han ved Hero har en monster. Skal han folde AQ/JJ? mmmm
godt jeg ikke er ham :-)
@sasuke
Resultat!! Det er sgu lidt for spændende nu.
FFS altså - jeg sad og tænkte over min equity og bossens lorte turbo, no-timebank bord fik foldet mig før jeg fik trykket call.. villian havde self' AK og boardet kom xxQKx
Jeg er sådan set ikke i tvivl om at det er et instacall pga timing og betsize og min underreppede range.. jeg syntes bare jeg ville gøre mig selv lidt til grin :)
Nu hånden er uddebatteret er nogen (det bliver så mig) nødt til at understrege, at selvom du ikke har HH kan hånden godt stilles ordentligt op i første post.
een der poster så meget som OP og sikkert nyder godt af inputs burde være den første til at indse dette.
Havde en hvilkensomhelst anden, end en af PNs chefer postet på den måde havde der sikkert været gang i gribberiet på trods af at det er en VIP tråd.
niveauet må holdes, intet personligt sasuke..
12 tabling huh? :-) Nej surt du timer ud.
Ih8twos
tjaaa... flueknepperi ... læs den lige igen ..??
og da man poster 5-10 nye analyse tråde om dagen har man altså også opbygget en del good will ;)