5/10, riverfest

#1| 0

Jeg har spillet omkring 800 hænder mod villain, og jeg har ham rimeligt meget i sækken so far - selvom han muligvis betragter det anderledes, hehe.

Historik: To gange, har vi spillet 4bettede pots, hvor jeg har kaldt ham ned med A høj under vurderingen, at han enten havde top-set eller rags. Begge gange havde han top-set.
Jeg har dog 3bettet ham kæmpe stort på turn med top par uden kicker, og check-snappet en blank river vs. hans missede draw.
Denne session, har han callet et stort 4bet med J8s i position, og raiser et Kxx flop der gav ham farvetræk. Jeg havde AK og tog hjem.
Ligeledes har han snappet et UTG raise fra mig med KTo (værende UTG+1), og raiset et 964r flop. Det betaler jeg med AJ. Turn 7, ch-ch, river T. Jeg stikker ud i forventningen om at folde et tilfældigt par ud, og han snapper med KT. Vi har begge spewet til bordets donk Notpatient1.

Hans linjer er generelt retardede. Han bluffer for meget, i helt syge spots, og caller for meget. Han er ca. level 0 hvad angår en hel masse ting. Hans boardreading stinker, og han ved generelt ikke rigtigt, hvad han har gang i. Han ER dog en lagtard af dimensioner. 28/22/5 PTwise.
En anden sjov ting er, at jeg ikke har set ham valuebette andet end nuts over de her 800 hænder. Dvs. jeg kender ikke til hans timing omkring at valuebette non-nut hænder.

Jeg har ikke anden timing end at han SNAPPER preflop, checker floppet mega hurtigt, sender et lidt afvendtende check ind på turn, og better hurtigt på river. Jeg tænker lidt (men også kun lidt), og raiser, og han snapshover mere eller mindre.

Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 6: not9folding ( $262 USD )
Seat 2: Hero ( $2,251.80 USD )
Seat 1: Notpatient1 ( $5,679.62 USD )
Seat 3: Storm74111 ( $1,832 USD )
Seat 4: Joma22 ( $916.75 USD )
Seat 5: D_COLLECTOR7 ( $1,052 USD )
Storm74111 posts small blind [$5 USD].
Joma22 posts big blind [$10 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 3 J ]
D_COLLECTOR7 folds
not9folding folds
Notpatient1 raises [$25 USD]
Hero raises [$88 USD]
Storm74111 calls [$83 USD]
Joma22 folds
Notpatient1 folds
** Dealing Flop ** [ 5, 3, 2 ]
Storm74111 checks
Hero checks
** Dealing Turn ** [ A ]
Storm74111 checks
Hero checks
** Dealing River ** [ 3 ]
Storm74111 bets [$175 USD]
Hero raises [$494 USD]
Storm74111 is all-In [$1,569 USD]
Hero calls [$1,250 USD]

..Hvad siger I til riverspillet?

PF, flop og turn er mere eller mindre standard, men skulle I have noget til dem, så sig til.

- AB

28-08-2008 10:37 #2| 0

Storm74111 er ret underlig. Han laver nogle mega-spewy ting. Selvom det er en 3-bet pot så kan vi ikke udelukke en 4'er, men det er vel en cooler.

Jeg folder nok preflop, men med dine postflop skills er det sikkert fint :)

Jørn

28-08-2008 11:50 #3| 0

Er alle de små PPs i hans range ved det her overcall PF? I så fald kan han vel nemt sidde med et PP, der planlægger et C/R på floppet og måske endda C/R på turn, da han måske forventer du sidder med AK, AQ eller generelt AXs og dermed kan få pengene ind på det turn card?
Hvad for en handrange vurderer du Storm74111 til at have med det overcall PF? River er sgu svær, da det er svært at vurdere om han rykker ind her med AK og AQ, hvilket vel næsten er de eneste hænder vi slår ud over air.

Egentligt er det vel frækt at spille J3s jf. stacksizes mod Notpatient, hvis du føler at han stacker let af i rr pots.

28-08-2008 17:32 #4| 0
OP

@Thyssen: 4'er er i hans range, men det vælter obv ikke med dem. Hvad siger du til riverspillet?

@Flex: Han kan sagtens have et hus - 22 eller 55, og hvis han har det, så tillykke. Jeg tror altså ikke, han skubber AK/AQ på river - der ligger altså lige 4 til strittevit.

- AB

28-08-2008 18:25 #5| 0

Det er det jeg mener. Det er vel svært at kalde den her med mindre du tror han er ude i det helt store move?

28-08-2008 18:33 #6| 0

Jeg har set ham raise river 8 gange -- og han har vundet alle! (kiggede i min pokertracker)

Jeg tror næppe han bluffer her og sandsynligheden for en 3x dårligere end din er meget lav.

River-raise er sikkert fint under forudsætning af at han betaler et river-raise med Ax (det tror jeg han gør; jeg har i hvert fald en "be careful with bluffs"-note på ham), men vi må mucke til hans 3-bet.

Jørn

28-08-2008 22:05 #7| 0

Hvis villian er tænkende på et niveau hvor han er klar over du aldrig kan kalde river som andet end et bluffcatch - forstået på den måde at han ved du aldrig har et hus her, så betaler jeg. Hvis han er sådan standard donket og næppe tænker så langt og det derfor er mere eller mindre tilfældigt om han har den eller bluffer er jeg tættere på et fold.

29-08-2008 02:12 #8| 0

Hvordan læser du hans turnaction kontra hans riveraction? IMO gør det det mindre sandsynligt at han bluffer river i og med han checker turn. Umiddelbart fold herfra. Nu kender jeg heller ikke spilleren så godt men hvor ofte tror du han caller dit raise med en hånd som AT-AQ? Fordi ellers virker det ikke som om der er specielt meget value i dit raise.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar