Spillet er NL 1000 på B2b. Villian er dårlig, semifisket i den løse ende, men kan ikke sige noget mere specifikt på ham.
Har ikke HH på den, så i får den således... Villian sidder med 550 og Hero dækker...
Alle folder til SB som completer. Hero raiser til 41 med K♥ 3♣og villian caller.
Flop: A♥, 6♥ 5♠
Villian checker, Hero better 51, villian raiser til 110. Hero is all in.
Spew?
5/10 shove i blinds?
Semifisket i den løse ende, er han så ikke semisvær at få til at folde? Vi ved ikke noget om ham, altså hvad kliks betyder osv?
I så fald at vi intet ved tror jeg det er spew, da han formodentlig går død med et A og måske med f draw hvis han er fisket.
hvis han går død med fd er vi fint inde.... da vi har K♥, dog blir det problematisk hvis han har 5hxh.
jeg gir ham credit og folder til flop rr
Mine tanker går obv på at han ikke completer med et A på hånden - her raiser han, hvilket nok er ganske std.
Derudover checker-raiser vil han ikke checkraiser med et lavt par, og hvis han gør kan han let finde et fold frem til et shove.
Derudover er der bluffs og draws imod hvilke et shove er et super move.
Nogle huller i min tankegang?
det eneste der er, er hvor ofte han ska være i en skum for at det er profitabelt. + hvor ofte han har et combodraw/bottom2/svagtEs/TTP or soo.
Han limpcaller jo ikke med mid pockets for så at gi denne her action.
Tror nu godt at en semi fisket donk kan complete med A2 - A6 på hånden for derefter at overbevise sig selv om at spille den til et raise alligevel.
Det viste sig, at villain havde completet sb med A5 callet min raise og derfor naturligvis var mere end glad for at få pengene ind på floppet.
Spørgmålet er så, hvor ofte sb completer med et A?
Spillet er NL 1000 på B2b. Villian er dårlig, semifisket i den løse ende, men kan ikke sige noget mere specifikt på ham.
Hvordan retfärdiggör du det move du laver overfor ovenstående spiller der sandsynligvis netop ALDRIG gayer den i skum - men närmere 100% for value med monster uanset hvor drawheavy boardet er, samt det faktum at villain er shortstacked og föler sig comitted med alle mulige og umulige former for holdings
Alt for spewish imho - check preflop, fold post, välg handselection bedre imod spillere der ikke alligevel ikke forstår hvad du repper, de skal nok betale af når du rammer...
Helt enig i preflop og c-bet på floppet, meget standart. Men ingen grund til at bruge energi på at tage donks af deres hænder.. sidder han med en dybere stack kan jeg dog godt lide et reraise til 350'ish.
Tinamus er spot on.
Derudover så folder jeg til hans checkraise.