Udover "lol du har fuldt hus i squeezet pot - CALL!" comments så kunne jeg godt tænke mig en vurdering af hvilke hænder villian tager den her linie med.
www.holdemmanager.net
NL Holdem $10(BB) Replayer Game#7591789575
ON_THE_HORN ($1,068)
hero ($1,098)
avit28 ($1,491)
diggler56 ($1,440)
Flight654 ($1,008)
joon2 ($1,045)
ON_THE_HORN posts (SB) $5
hero posts (BB) $10
Dealt to hero T♣ 8♣
fold, fold, fold,
joon2 raises to $33
call,
hero raises to $150
fold, call,
FLOP ($333) 8♦ 9♥ 9♠
check, check,
TURN ($333) 8♦ 9♥ 9♠ 8♥
check,
hero bets $200
ON_THE_HORN raises to $400
hero calls $200
RIVER ($1,133) 8♦ 9♥ 9♠ 8♥ A♥
ON_THE_HORN bets $518
5/10 - squeezet pot - fucked spot.
TJ, 67, 9x, 8x, quads, Ax, AA - jeg ved det sgu ikke, men det er da et bud. Finder i hvert fald et call frem under alle omstaendigheder for "LOL, du har fuldt hus i en rr pot"
@kalash
Tror du han clicker den turn med TJ? Det er en rar tanke at kunne sætte folk på sådan noget der når man gerne vil betale - har han rent faktisk nogensinde TJ eller 67 med det clickraise? Hvad gør du på en blank river når han shover?
Godt nok en donket linie han tager der... betalt.
Ja, men er ekstra glad for at betale på esset
Ja ofc - men hvis river fx er en sort 2'er er jeg ikke glad for at betale shovet.
Et "normalt" cold-call range er JJ-QQ,AK måske TT/AQ og KK/AA, men jeg har den pågældende villain til 30/15 i min database, så han kalder måske noget mere light preflop.
Realistisk er vi bagude til 99 og AA, så jeg betaler fordi du har jo fuldt hus i squeezet pot.
Jørn
Edit: jeg misforstod HH og troede at On_The_Horn cold-caller et 3-bet, men han kalder i stedet to gange, og dermed er hans range noget bredere, og jeg folder ikke fordi jeg har fuldt hus i en squeezet pot.
Hvis du virkelig ikke er glad for den action er det måske en mulighed at checke turn bag også? Virker bare helt sygt.
jeg vil gerne høre comments vedr squeezet pre, da du i mine øjne har en fin hånd at kalde med og se et flop multiway, selvom du derefter er oop.
T8o ville jeg bedre kunne forstå squeezet med.
Derudover kan jeg ikke bidrage med mere end det i forvejen omtalte
@Tinamus
Det kommer an på om man mener T8s er profitabel multiway her. Hvis ikke, så er den oplagt at squeeze.
Jeg kalder i hvert fald med T9s, men T8s er måske marginal da vi kan blive squeezet fra BB, men her har vi en dårlig spiller i big blind (han spiller 30/15), så jeg kalder nok bare og forventer en 4-way pot.
Jørn
Edit: misforstod HH lidt. I BB overvejer jeg et call, men vil nok ofte squeeze eller folde.
@stenv
Det er hans betmønster jeg ikke er glad for- ikke at jeg får action.
@tinamus
8Ts er næppe profitabel multiway oop - check dine databaser hvis du er i tvivl.
@Thyssen: Sas er BB.
@SAS: Min database blev slettet for en måned siden ved reboot. Har ikke kørt med det siden.
Jeg vil gerne gi dig, at det er marginalt med et kald, men jeg synes bare sådan en hånd spiller ringe på et site med så hyppige 3- og 4bets (sådan var det sidst, jeg spillede der)
Men ok, når det er så marginalt, så stopper jeg den her.