***** Hand History for Game 2678406551 *****
$1000.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, June 22, 07:48:11 ET 2009
Table Against All Odds 2 (Real Money)
Seat 3 is the button
Seat 1: Sacre ( $1582.00 USD )
Seat 2: flipius88 ( $1057.00 USD )
Seat 3: RandomDonky ( $1066.40 USD )
Seat 4: bubuman ( $93.20 USD )
Seat 5: NHB ( $632.00 USD )
Seat 6: dewinnaar ( $1020.00 USD )
bubuman posts small blind [$5.00 USD].
NHB posts big blind [$10.00 USD].
Dealt to RandomDonky [ K♦ K♥ ]
dewinnaar folds
Sacre raises [$30.00 USD]
flipius88 folds
RandomDonky calls [$30.00 USD]
bubuman folds
NHB folds
** Dealing Flop ** [ J♠, J♣, 9♦ ]
Sacre bets [$50.00 USD]
RandomDonky calls [$50.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 7♥ ]
Sacre bets [$130.00 USD]
RandomDonky calls [$130.00 USD]
** Dealing River ** [ 5♣ ]
Sacre bets [$350.00 USD]
RandomDonky folds ?
smallstack i sb har skubbet en del pf de sidste hænder, blandt andet derfor jeg flatter pre. Sacre er en kreativ, aggro reg som har en tendens til at overspille en smule post flop.
hånd 2:
6 max bord, 1k effektive staks.
standart semi ukendt villian kan være en donk, ingen dynamik what so ever åbner fra utg+1
Hero reraiser til 110 i bb med 9♦ 9♠
donk smallstck folder i bb.
villian kalder
flop 10 ♥ 10♣ 2 ♦ pot 200
hero better 125
villian kalder
turn 10 ♠ pot 450
hero check
villian better 100
hero call 100
river q ♠ 650
hero check
villian better 350
hero folds
510 standart river folds?
Jeg rammer betalingsknappen her, den valgte linje taget i betragtning.
Han VBer værere i hånd 1, så caller og ærger mig over jeg ikke repoppede og hvordan man underligt nok altid kan huske hvordan man tabte de her hænder hvor man flatter store par bagved.
Betal i hånd 2 og find ud af om han kan have random overcards / være ude på at få value fra A high med noget ala 88....
Gætter på du callede i begge og tabte begge og er running bad? :(
Jo jeg køre ringe, men en ting som er gennemgående for min spil er at jeg kalder for meget, både når jeg køre godt og når jeg køre dårligt. Og tit har jeg faktisk problemer med at finde de rigtige spots af folde i så derfor vil jeg prøve at smide nogen flere hænder som er oplagte folds frem for standart uhhh polariserede snap med es høj agtige hænder...
ifht hånd 1 er det eneste jeg kan se han VB river som mine kk slår er 1010 og qq, hvilket er en ret lille del af hans range ifht jx 810 og sets. og jeg synes det virker som et forholdsvis uoplagtspot at bluffe.
i hånd 2, da villian better 1/4 på turn viser han at han ikke er interesseret i at få hele stacken ind af en eller anden årsag med et pot eller under bet på river. jeg betragter det som enten meget stærk a la 10 aa kk, eller noget der forsøger at beskytte sin hånd men som er relativ svag, 88 77 66 55. når damen så falder udlukker jeg nærmest at han VB de sidsnævnte hænder, og et halv pot bet virker bare meget til at sige CALL ME SUCKER. måske kan dette opvejes af den information man får fremover .
ja, det synes jeg...
hånd 1
enig med dine betragtninger og hvis han derudover ved, at du er glad for at kalde, som du selv skriver, så er det et endnu klarere fold
hånd 2
med den måde villain spiller hånden, ligner han ikke et bluff .. igen ret enig i dine betragtninger ... derudover åbner han utg+1, hvilket burde gøre at hans calling range preflop er væsentlig stærkere end hvis det var co-bt/blindbattle
med den information du giver betaler jeg begge...
ang. hånd 1 er hans value range jo også meget bredere hvis han ved du er callish (9 god kicker+)
Jeg kan ikke se hvordan river nogensinde kan være et fold? Hvis vores read er, at villain er aggro, med en tendens til at overspille en smule PF.
Det blotte faktum, at vores hånd er sick underrepped gør, at jeg betaler her hver gang.
Hælder til fold i begge. Dog meget meget close og interessante hænder.
I hånd1 tror jeg sgu hans range er polariseret rimelig meget til at være bluffs eller J+, synes det er et glimrende bluff spot faktisk, da du ekstremt ofte har en løs 9'er her, som lige præcis kan gå kold på 3rd barrel, men medmindre han har meget stærke bluff-tendenser har han den for ofte, vil jeg tro.
Betaler KK, da han VB´er en del dårligere, 9x, TT, QQ, men mere fordi din percieved range ofte er en eller anden bluffcatcher, der ikke kan tage heat. (hell du er ved at folde KK jo:-)
Mixer nok floppis op med et hæv for at balancere flop-raise-rangen 40-60% af gangene, men call/call/call mod den beskrevne modstander er nok fedest.
99 er mere close imo.
Hans turn-river betsizing + din linje preflop gør at jeg gerne vil folde.
Caller første. Han vb'er hænder vi er foran og vi har underreppet vores hånd en del.
Folder tilgengæld i hånd 2. Vores hånd er rimelig defineret som et fuldt hus af en art på turn og det tror jeg ikke han forsøger at skyde os af.
Er det i øvrigt et std reraise preflop for jer uden reads?
Hånd 1 er svær. Normalt synes jeg det er et rimelig klart fold men når nu du siger han har tendens til overspilning... Jeg hælder nok til kald men den er sgu svær - det bliver 60-40 på kald.
Hånd 2 forstår jeg ikke. For det første synes jeg man skal passe på med at overspille mellemparrene 88-99, han raiser trods alt fra EP. Men når du nu vælger at 3bette og mener han er en donk - så forstår jeg ikke hvorfor du ikke vil havde pengene ind på turn. Donks betaler da med næsten alle FH, så hvorfor ik CR turn eller B/C turn? Forstår ik 3bettet og så den passive linje når du rent faktisk får et af de bedste boards for din hånd.