Villian spiller 27/6/0 over 320 hænder.
www.holdemmanager.net
NL Holdem $10(BB) Replayer Game#7600510630
Adamka ($1,186)
HighVaRiAnCe ($1,085)
brkandhappy ($1,266)
abcleaner ($1,000)
hero ($1,616)
R_Stiks ($200)
Adamka posts (SB) $5
HighVaRiAnCe posts (BB) $10
Dealt to hero A♣ J♣
fold, fold,
hero raises to $30
fold, call, fold,
FLOP ($70) A♥ Q♥ 3♣
check,
hero bets $45
Adamka raises to $90
hero raises to $250
Adamka calls $160
TURN ($570) A♥ Q♥ 3♣ 6♦
Adamka bets $320
hero raises to $1,336
5/10 (suprise)
over mit limit, men prøver alligevel.
har du nogle stats på villains flophistorik? fx fold to cbet, raise cbet osv?
jeg giver op på turn. jeg kan ikke se hvilken hånd du slår her, og du har næppe nogen FE ved et hejs.
og lige et semi-hijack: er det HEM du bruger, og i så fald, er det deres HUD du bruger i pokeruni vids?
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor du 3-better floppet?
Hele din linje ligner i mine øjne at du antager en stor %-del af hans range er et draw. Enten det eller er han en donk er overspiller any-ace?
@klaphat
Den vigtigste grund til at jeg 3better floppet er at jeg gerne vil beskytte min range af hænder der 3better floppet her med air. Hvis jeg kun 3better her med 2p+ så er det simpelthen for utroværdigt når jeg 3better air.
Må jeg så spørge om tankerne bag dit turnraise?
Altså jeg kan simpelthen ikke gennemskue, om du raiser for value (kan det næsten ikke være?!), eller om det er bluff?
Jeg er med på, at hvorfor vi 3better floppet once in a while.
@sasuke
øh, en 27/6 spiller tænker næppe dybt -- så hvorfor balancere?
Jeg flatter bare hans flop-klik og kalder formentlig ned.
Jørn
Fair nok. Jeg anvender en anden strategi på floppet, men det er nok smag og behag.
Turn er ulækker, men jeg tror sku jeg drysser mod en spiller der ser ud til at være ret passiv normalt.
Som Thyssen. Sasuke det virker måske som om du i lidt for høj grad tænker i balancering, også selvom det måske koster lidt EV? Er det virkelig så vigtigt, og så mod en spiller med de stats?
@ThomasJJ
Når jeg 9-12 tabler så foretrækker jeg at spille en balanceret unexploitable strategi fremfor at sidde og tilpasse til hver enkelt modstander. Det er simpelthen bare nemmere :)
@ sasuke
Når jeg 9-12 tabler så foretrækker jeg at spille en balanceret unexploitable strategi fremfor at sidde og tilpasse til hver enkelt modstander. Det er simpelthen bare nemmere.
Alt ære og respekt, jeg syntes næsten hele den sætning er et leak.
Det er jo så modbevist hvis du holder en +/100bb med denne stil.
'Når jeg 9-12 tabler...'
Bare denne ene sætning i kontekst (9-12 NL 5/10 borde!) hensætter mig i ærefrygt.
OP kan da med rette skrive i en eventuel jobansøgning - hvis det skulle blive aktuelt nogen sinde - 'kan holde flere bolde i luften på een gang'.
@Skizo: Ro på. Der er praktisk talt ingen, der er vindende, hvis de 9-12 tabler Party's 5-10 borde, og jeg er ret sikker på, at Sasuke ikke er en af dem, selvom han uden tvivl er en rigtig dygtig pokerspiller.
- AB
Jeg kan kun have ham på aq/a3/33, hvor 33 virker mest sandsynlig, og jeg kan ikke se ham drysse nogen af disse hænder. Så jeg ville nok drysse på turn.
@AB
Jeg er stadig ved at finde den rigtige mængde af borde ;)
10-12 borde kan godt tænkes at være i overkanten. Jeg har dog en ide om at jeg kan holde styr på hvad der foregår, også de mere underliggende dynamikker.
@ sasuke
Leak er måske heller ikke det rigtig ord, men som Ab skriver virker det
næsten, som en umuligt opgave.
Jeg tror ikke på der findes en så unexploitable strategi, at det kan rette
op på tab af reads og justering ved 12 tabling.
Det hele kommer vel bare an på hvor hurtig du tænker. Og jeg skal ikke
udlukke det er muligt.
Har selv prøvet at 9 table 5/10 i et lille halv år. Det gik ikke godt!!
Det skal dertil siges, at jeg ikke tænker særlig hurtigt (no shit)
Og jeg anvendt en meget exploitable strategi :-)
@Suffer Well
Hvis det viser sig at jeg ikke slår spillet over de næst 50-60k hænder så kan det da også tænkes jeg skruer lidt ned på antallet af borde :)
Jeg syntes dog det lader til at man kan slå spillene på party ved udelukkende at tilpasse til folks overgearede pf strategi og flop spil. Jeg følger op med en update om en månedes tid.
GL med forsøget. Jeg bukker mig i støvet hvis du trækker den hjem.
sick så mange analyser du har oprettet sasuke...
@sasuke
Hvis din linje er non-standard og du blot tager linjen i denne hånd for at merge dit range, så er den vel ikke nem at analysere.
Tager du altid ovenstående linje? Hvis ikke, hvad er så din standard linje (altså den som du tager med højeste frekvens)
Jørn