Info - jeg har ikke spillet med pethie i laaang tid men vi har en masse gammel historie. Det er nok over et år siden vi sidst har krydset klinger.
Selve hånden - pethie donker flop her med en bred range af hænder - når han fortsætter flop har han obv. altid en hånd, da han godt er klar over jeg altid har en hånd der kalder turn når jeg kalder flop. Den dårligste hånd han better river med for value er nok KTs. Dvs. at hans range er KT->flush og ALT derimellem. Fx 44, TT, 77, JJ(bliver ikke altid 3bettet med disse stacks) - 45s,89s, og lign. Derudover er pethie ikke kendt for at folde ret meget - det ved han godt jeg ved.
Til dem der ikke kender ham - så er han skrap - nuff' said.
www.holdemmanager.net
NL Holdem $10(BB) Replayer Game#7591893063
joker512222 ($1,044)
pethie($1,612)
CynepKAPTbl ($1,263)
hero ($1,503)
Abdulakirrr ($1,345)
joker512222 posts (SB) $5
pethie posts (BB) $10
Dealt to hero Q♣ T♦
fold,
hero raises to $30
fold, fold, call,
FLOP ($65) 7♠ T♥ 4♥
pethie bets $55
hero calls $55
TURN ($175) 7♠ T♥ 4♥ 3♠
pethie bets $144
hero calls $144
RIVER ($463) 7♠ T♥ 4♥ 3♠ 6♠
pethie bets $388
hero raises to $1,274
5/10 TP->bluff->own?
Jeg kan ikke tænke poker i så højt planer lol
Selvom en station ved du ved han er en station, så er han jo stadig en station, ik?
Jeg ved ikke om vilian kan folde noget bedre her, men det er ikke mit indtryk. Men ellers ok hvis dit image er intakt/tight i indeværende session.
For mig ligner du mest air eller rivered set, muligvis rivered 2 pair. Villian kalder vel derfor nærmest med hele den range du har sat på ham? Så jeg kan ikke rigtig lide det, jeg hælder nok mest til fold, men kommer meget an på hvordan villian spiller ellers.
hvorfor vil du bluffe den? altså, så repper du én hånd, og det er 89...
------
Jeg er stiv - du repper obv meget mere og specielt 5x ;)
Den var vel som minimum blevet raiset på turn?
@power/tina
Så hvis jeg forstår jeg ret - havde jeg postet den her som villian - så instasnapper i her med any 2 pair ?
hvis jeg er Pethie og multitabler og har den der 15 sek timebank på Party, så tænker jeg i hvert fald over tingene. Men for mig ser det bare ud til, at Pethie enten har dig crushed og B/C eller også er han ude i skæg eller laver et eller andet semityndt VB med TP, hvor du måske ka få ham af KT/AT.
@sasuke
Ja og AT nok også.
altås KT er pretty much det samme set om et set for villain her når hero raiser. Hero repper desuden ikke kun 89.
alle TXs kombinationer samt en 56 og 57. Desuden peeler hero vel også floppet med en del overcards bd fd.
om det er et godt raise på river, det ved jeg ikke. Hvis jeg vidste det ville jeg heller ikke skrive det, da det er så ekstremt read specifikt.
jeg synes btw. ikke at et valuebet fra villains side med KT er specielt godt på det her board, det er simpelthen for koordineret og for mange hænder der er foran KT.
imo.
Pethie var det ik ham der MONSTERCRUSHEDE partys 25 50 borde + graf for et år tilbage or so???
Jeg tror ikke du får villain af særlig meget, navnlig ikke hvis han ved det er dig, måske folder du en KT AT ud, måske får du et super tyndt call fra TJ 9T engang imellem.
Ved han det er dig tror jeg han (og jeg) caller to par 100% af tiden her, ved han ikke det er dig og har du image til det så er det vel ok
@KP: Jo, og det gør han stadig..
@OP: Jeg kan lide raises på alle andre streets end river =).
- AB
Yshkyr: Vi er enige om at Sas er en *nit*? Omend en semitrixy en af slagsen.
@Sasuke: En klar kombi. Min pointe var, at enten folder han en dårligere hånd på river, eller også caller han med en bedre. Han har ssv. ikke nogen bet/fold range overhovedet. Og jeg tror samtidig heller ikke, det er godt at calle river, men det er nok close.
- AB
Skal vi ikke at have at vide om han caller eller folder? Jeg synes det er en ret spændende hånd og vil gerne have afslutningen med.
Det kan i da godt få at vide :) Han betalte med sit turnede set - og jeg kom i tanke om en note jeg plejede at have på villian - som jeg liiige fik noteret igen.