Villian spiller 23/19/8
fold to cbet% på 42 - virker kompetent.
River ?
www.holdemmanager.net
NL Holdem $10(BB) Replayer Game#7623736852
gee_lefler ($190)
mr_steam ($2,789)
hero ($2,716)
ABC_BCA_CAB ($1,420)
loliwin ($1,000)
gee_lefler posts (SB) $5
mr_steam posts (BB) $10
Dealt to hero A♣ K♣
hero raises to $35
fold, call, fold, fold,
FLOP ($85)A♥ 2♦ 6♣
hero bets $55
loliwin calls $55
TURN ($195) A♥ 2♦ 6♣ T♦
hero bets $133
loliwin calls $133
RIVER ($461) A♥ 2♦ 6♣ T♦ 5♦
hero bets $299
loliwin raises to $777
5/10 TPTK - grim river spot
Uden mere info om table dynamik og read på villain er det vel umuligt, at sige noget fornuftigt. Det eneste du slår er vel et bluff, og ja det er vel op til dit eget read at afgøre om det er +ev at calle hans klamme næste klik...
Villain ligner jo en A,x i ♦ eller evt. en SC(jvf. han lave fold to cbet% så er det absolut muligt) der floater floppet og så samler et flushdraw op på turn, om han har den? Har jeg absolut ingen ide om...
Jeg folder anyday. Nu kender jeg ikke Jeres indbyrdes dynamik, men han skal eddermame være ude i et par syge floats, hvis du kan kalde her og være god.
Hvad syntes i, i så fald om det her? :)
www.holdemmanager.net
NL Holdem $10(BB) Replayer Game#7623736852
gee_lefler ($190)
mr_steam ($2,789)
Adamkosh ($2,716)
ABC_BCA_CAB ($1,420)
hero ($1,000)
gee_lefler posts (SB) $5
mr_steam posts (BB) $10
Dealt to hero A♣ J♣
Adamkosh raises to $35
fold, call, fold, fold,
FLOP ($85) A♥ 2♦ 6♣
Adamkosh bets $55
hero calls $55
TURN ($195) A♥ 2♦ 6♣ T♦
Adamkosh bets $133
hero calls $133
RIVER ($461) A♥ 2♦ 6♣ T♦ 5♦
Adamkosh bets $299
hero raises to $777
@ Sas
En smule off topic, men kan se du bruger PT/HEM, hvilke stats har du i din hud, når du spiller?
Det er længe siden, jeg har spillet mod ham, men da virkede han spewy. Der er derudover en pæn risiko for, at han har 2P+, hvilket han ikke folder. Vi skriver, at du bør folde AK - vi siger ikke, at folk rent faktisk gør det.
Jeg mener, at fold > raise > call. Har du derimod 1200 fra starten, er det raise > fold > call.
måske er det mig, men de 777 er lig med allin, var sikker på du skulle smide. Så laver du en reverse og nu er jeg sgu i tvivl.
Jeg tror ikke på han har A♦ + X♦ - han vil vel raise turn så eller hvad ?
Jeg må dog sige jeg ikke kommer fra den med dit riverbet, men jeg synes han ligner et set.
Jeg mucker river uden videre at tænke også selv om du nu har vist os at det var dig og at du bluffede. Den skal foldes
Ud fra din først postede hånd, kan jeg heller ikke se ham have A♦ + X♦, men derimod har jeg umiddelbart A10 og 66, som jeg sætter ham på. Skulle han ramme runner runner ville det være med netop AT♦
Den første skal klart smides!
Jeg mener heller ikke, man kan udelukke A2 og A5, selvom sidstnævnte er ret usandsynlig. 65 viser han også op af og til.
Enig - men med det riverbet kommer jeg sgu ik fra den, så dont bluff me :)