21/17/9 villian - tja...
www.holdemmanager.net
NL Holdem $10(BB) Replayer Game#7600460518
jd666823 ($529)
HighVaRiAnCe ($1,713)
KATPAH_716 ($211)
U3BETiALL_IN ($1,720)
ArnasBikrMob ($3,011)
hero ($1,067)
jd666823 posts (SB) $5
HighVaRiAnCe posts (BB) $10
Dealt to hero T♦ T♥
fold,
U3BETiALL_IN raises to $30
fold, call, fold, fold,
FLOP ($75) 3♥ 2♦ 4♠
U3BETiALL_IN bets $48
hero raises to $150
U3BETiALL_IN raises to $388
hero raises to $1,037
5/10 TT underrepped - rag flop
Semi-light efter min mening, hvis der ingen dynamik har været at all. Altså 3bet på flop kan selvf sagtens være total ballade, men tror sjældent det er hænder som 66-99. Overs med bagdørstræk kan jeg ikke helt se hvorfor han skulle b3b, men men... Lidt svært at sige noget helt skarpt uden at vide mere om ham,dynamik eller historie.
Du skrev vel i chatten inden du jammede "u 3 bet? I ArrrrIN" ;)
-Chris
der er mange ting som kommer ind over her, hvad er hans w$@sd/w2sd? hvorfor flatcaller du pf(vel for præcis dette scenarie?)? hvad er hans att2steal? hvad er hans foldto3bets?
@sas
Tror du han som std 3-better dette flop med JJ+? Tror unægteligt mere på set, strek, semiballade og så en vis grad af balancering med JJ+.
Generelt må vi en anelse forenklet antage at vi er wa/wb, og da en stor del af den range som giver os action har os crushed på floppet, vælger jeg at undlade at lade potten eskalere og flatte i position.
Det er mit defaultplay at flatbetate, men jeg synes bestemt et raise fra tid til anden er rimeligt(lidt ukønt hvis vores raisingrange på dette flop er monster, semibluffs, air) og har du en fornemmelse af han flatter med de fleste pp og kommer retur med noget der har dig i sækken, synes jeg raise-fold fra tid til anden er ok.
Generelt vil jeg sige, at man nok ikke skal gøre poker så firkantet at det er dårligt at raise-folde stærke hænder, hvis man kan charge en række hænder man har crushed, men tilgengæld kun bliver reraised af en range der crusher os.
Hvis du med overvejende sandsynlighed finder at det sidste er tilfældet, synes jeg det er et ganske fint spot at balancere din flopraisingrange på disse typer af boards.
Tror sjældent vi godt inde mod villains range. Jeg raiser også til tider på floppet. Synes ikke det er så skidt at rais folde, da villain ikke nødvendigvis ved hvad vi folder. Vi kan ofte have et set her og eller par + gutter og lignende. Derfor vil jeg heller caller hans 3 bet og gå død på turn, hvis vi vil spille for stack.
Off topic:
@ sasuke
Du sagde i en tidligere tråd spiller op til 12 borde. Hvor mange hænder spiller du overall i timen? :) Just curious.
@DrezR
Jeg jonglerer stadig lidt med at finde et fornuftigt antal. Det kan tænkes jeg ender på 6. Lige nu ligger jeg mellem 8 og 12 - jeg ved ikke hvor mange hænder det resulterer i - men omkring 90 pr bord i timen er nok et fint bud.