Spillet er på B2B. 6handed og villian er Illusionist. Vi har spillet en del reraised pots imod hinanden, dog uden noget har stacket af. Jeg husker ikke nogen raised pots imod ham, så om der er dynamik imellem os er lidt lala.
Effektive stacks er 1400 BB
Hero åbner fra 2nd pos. med 5♥ 5♣ til 30 og villian caller CO. Resten folder.
Flop: 5♠8♥9♦
Hero better 40. Villain raiser til 120. Hero nakker igen til 330. Villain caller.
Turn: 7♦
Potten er 720ish. Vi har 1100 bagved.
Action on hero?
5/10 weird turnspot
Turbo kan du uddybe dit argument ? Jeg mener bet/call er den absolut dårligste beslutning, da vi aldrig er foran villans range, hvis han sætter os AI, i bedste fald ville vi være oppe mod en straight og værst mod et større set. Jeg skyder 400 og folder til et raise.
-Mvh Kevin
C/C eller CRAI med mere dynamik så B/C. Aldrig B/F.
Hvor løs er villain?
Derudover som K, bortset fra jeg nok skal have det HU eller laggy 3vejs, før jeg better turn.
Kan vitterligt ikke se hvad villain skal skubbe ind over med på turn, som vi har slået? Hos mig er det: B/F > C/F > C/C
Check og se hvad der sker.
Er mest til at check calle. Jeg skal så forbedre mig for at putte flere penge i potten på river, hvor reads er afgørende for om jeg skubber all in eller kalder. Jeg er mest til at skubbe hvis jeg laver huset.
Checker villain bag mig, så better jeg river på de fleste kort.
Hvad skete der aktuelt?
Aktuelt skete der det, at jeg gik i sort. Bettede 250 ind i en 700 pot, som han blot callede.
River: 7♥
Jeg fortsætter her min spøjse linie og better 250 som han atter caller. Hvorfor jeg gjorde dette aner jeg ikke, og er ærligt talt også noget flov over spillet. Men nok et udtryk for, at jeg vitterligt ikke vidste/ved, hvad den optimale linie på turn er.
Anyways villian callede og muckede. Mit gæt er, at han sad med TT eller JJ.