5/10$ PLO på iPoker hvor jeg lige er startet. Har spillet et orbit på bordet og har ingen reads.
Seat 1: killknull ($898.50 in chips)
Seat 3: flieinursoup ($622.00 in chips)
Seat 5: tycon87 ($1,504.75 in chips) DEALER
Seat 6: Rhizoprionodon ($1,187.00 in chips)
Seat 8: TEE42 ($4,096.50 in chips)
Seat 10: HERO ($1,055.00 in chips)
Rhizoprionodon: Post SB $5.00
TEE42: Post BB $10.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO T♠ K♦ 7♦ K♠
HERO: Raise (NF) $35.00
killknull: Fold
flieinursoup: Call $35.00
tycon87: Fold
Rhizoprionodon: Fold
TEE42: Call $25.00
*** FLOP *** 5♠ 7♠ Q♠
TEE42: Bet $70.00
HERO: Call $70.00
flieinursoup: Raise (NF) $390.00
TEE42: Call $320.00
HERO: ????
Auto stacken for 100bb? Hvad hvis TEE42 moser i stedet for at calle?
/Fisken
5/10$ K high flush, meget action
Godt nok et lorte spot - måske har flienursoup ikk noget, men tee42 har nok enten et set eller A high flush.. Kan ikk se ham calle med J-high.. Tror sku det er et fold fra min side..
Ups min fejl, så ikk tee bette ud og derefter call.. Hmm så ville jeg calle og se hvad action er på turn, og nok komme all-in på ikk parret board / Js..
Men meget svært spot uden reads..
Hvem er det nu der siger at man altid går broke når man trækker til K-høj flush?
Sys det er ret standard i Omaha at en har K-høj flush mens en anden har A-høj flush.
Jeg har lært mig selv når jeg spiller Omaha, KUN at spille nuts i spots som disse.
Tror sgu jeg ender med et fold.
Tror nok at jeg raiser floppet for info istedet for at flatte, og så folder jeg nok til et push stacks taget i betragtning.
Ved ikke om det er helt væk??
Det meste af tiden er du død mod nutflush, og når du en gang imellem er god skal du stadigt undgå et parret board.
Mod een spiller der kan bluffe med det nøgne es eller top set kan du måske fortsætte, men 3vejs er det et ret let fold efter min mening.