Cash homegame.
spillet er 6 handed. Blinds 5-10kr.
Villain1 stack=2500--- mega tight normalt, men er nede, så er lidt tiltet og derfor blevet lidt mere loose, og lidt donk.
villain2 stack=2300---Meget loose spiller, og er rigtig meget nede, så derfor endnu mere loose og agg. men stadig en god spiller, og vi har meget fortid imod hinanden.
Hero dækker. har spillet rimelig tight, og 3 bettet med ordentlige handsker preflop. men stadig kaldt folk ned, meget light med succes.
nå, men tilbage til hånden. :)
Hero sidder på button.
villain1 kalder UTG+2
villain2 raiser til 55 cut off
Hero kigger ned i A♣Q♦ raiser til 160, villain1 kalder!!!! og villain2 kalder.
Flop: 7♣ 2♣ Q♥
what to do?
5-10kr. Deep.
Jeg better selvfølgelig lige omkring pot, 400.
villain1 tænker i rigtig lang tid, og folder til sidst, hvorefter villain2 reraiser med 800 mere.
what to do?
ku godt tænke mig at høre jeres mening, og jeres tanker omkring det i gør i dette spot.
all in efter hvad du har beskrevet
Ud fra beskrivelsen skal du til midten.
Raise mere preflop.
På flop så check raise i stedet for at leade.
som spillet: Rest !
Vi er i pos Carl. Og havde vi været i SB, er det stadig bedst at leade.
@c_hope
som turbo siger, sidder vi i pos.
hvor meget skulle jeg have reraiset preflop så?
irelli.. hvad med den her hånd - hva gør du...
hero er citronpresseren, elsker at bluffkalde på river, og semi light foldingstation..
villain donkish, kalder light hands ned uden value..
villain middlepos, raiser 55.. hero reraiser 180.. donken kalder 125 mere..
flop AJx... hero better 290..
hva gør du?
@alle.
sorry overså vi sidder i pos.
ja så stik til den som du gør.
preflop skal du nok i 250.
@ole16
hvorfor checke floppet?
@hope
jep, skulle ha reraiset mere preflop, kan jeg godt se nu.
Havde det været HU ville jeg ha ment check var ret frækt, 3way hader jeg det lidt..
Med den måde live cashgames kører og hvis modstanderen er lidt tiltet, skyder jeg flop som du gør og veksler lidt imellem at skubbe indover og calle og så calle/skubbe any turn
På den anden side ved alle jo at du er den største nit så han har den sku nok når han raiser :P
I et homegame mod en tiltet spiller folder jeg sateme aldrig TPTK.
Der er så meget sprøjt og søgen efter tisvalue, at det for mig at se overhovedet ikke er en overvejelse værd at folde i dette spot.
Jeg sender insta stacken.
Der blev sagt insta.
@yshgyr
hahahahaha, det er rigtigt.. du kørte jo rundt med mig sidste gang, derfor jeg søger lidt pro analysering.. ;)
@alle
Som i alle råder mig til, skubber jeg stacken til midten da jeg mener der er mest value og et godt spot at fange en i et bluff, da det er mr. bluffmeister der er villain2.
Han viser desværre sæt i 7 op og kalder, men så kommer en spændende klør på turn, men bordet parrer på river. :P
@fjahgo
noget at tilføje?
Nah, det er jo homegame, så er op til 4 hjerter dame jo normalt :D