Jeg vil fra start sige, at dette er en reverse, men jeg vil gerne høre, om Hero (=Villain) kan calle river.
Villain i hånden har spillet ret agg, men der har været et par klamme set ups mod ham.
HERO sidder i hånden med A ♠ A ♣
Seat 1: Hero ($1,584.45 in chips)
Seat 3: BingoBult ($2,118 in chips)
Seat 5: mohmoh64 ($545.75 in chips)
Seat 6: Villain ($1,470 in chips)
Seat 8: jero2Nade ($2,558.75 in chips)
mohmoh64 posts blind ($5), Villain posts blind ($10).
PRE-FLOP
jero2Nade folds, Hero calls $10, BingoBult folds, mohmoh64 folds, Villain bets $30, Hero calls $30.
FLOP [board cards 3 ♦,4 ♣,10 ♣
Villain bets $70, Hero calls $70.
TURN 5♠
villain bets $175, Hero bets $350, Villain calls $175.
RIVER 9♣
Villain checks, Hero bets $300, Villain bets $1,010 and is all-in, Hero ?
Kan Hero calle med sin AA?
5/10nl - AA blir CR på river...
Da hero spiller den så møg elendigt preeflop, flop og turn, er det svært at sætte villain på en range... Det kan være alle overpar + set + A♣J♣...
En donk ("Hero") som clickraiser turn med AA folder ikke til et river CR.
En sane "villain" vil iøvrigt ofte leade river med en flush og formentlig 3-bette turn AI med et set (der er mange draws). Det eneste villain repræsenterer IMHO er T9, og det virker som en lidt tynd historie :)
Jørn
Han donker den jo hele vejen igennem, så slevfølgelig er han en potentiel caller til dit CRAI på river. Fuck han spiller dem skidt.
Regner med du har ham slået med flere længder. Ellers er det fint air move må jeg sige. Om han i denne hånd smider den, hmm, han ligner ikke typen. ;)
forkert kategori...
bad beat i forklædning :-) (hvordan kan tossen kalde der .....)
Er det Heros lave riverbet der lokker dig (villain) til at smide stakken ind over eller var det planen da du checkede river?
Som Hero ville jeg sgu ikke komme væk fra river. Hvis villain har spillet sin flush på denne måde på river er det bare tillykke, da jeg ikke rigtig kan se andre hænder der skulle slå mig have denne linie.
Som Thyssen siger vil sets rykke ind på turn pga de draws der er der. Det samme ville en straight og to par.
Villain repræsenterer en flush, men linien i hånden gør at jeg som hero caller river.
Jeg eksperimenterede på et tidspunkt med at smooth called med AA preflop. Jeg tabte en masse store potter på den måde. Jeg bryder mig ikke om det. Jeg spiller AA hårdt på flop og preflop. Og turn raise er for lille. Jeg tror du er slået på river af en flush og at du har en meget svær beslutning med at kalde eller folde.
Jamen altså det er jo ret tydeligt at du er villain og du er ude og raise river og kan ikke forstå at han caller, men jo det kan han jo godt! Fordi folk folder alkdrig AA.
Og din HH hænger ivørigt heller ikke sammen. Jeg går ud fra at hero i denne hånd er: Gozidi?
Hej alle,
Ham her, der obv caller river spiller obv frække AA pretty bad.
That being said, så er jeg 99% på, at jeg er slået på turn. Og hvorfor skubber jeg stakken ind mod en, der limp/caller AA pre?
Thyssen:
Ja, min linje er for dårlig, det vidste jeg sekundet efter, jeg havde smækket det all-in på bordet.
jeg tror nu ikke, han havde foldet, lige meget hvordan jeg havde spillet min hånd.
Koller: delvist ja, og det er selvfølgelig en fejl. Jeg skal folde turn mod ham gutten.
Thyssen: Jeg vil stadig mene, at jeg ikke kan 3-bette et træk på turn, for jeg kan virkelig være drawing completely dead - desuden er min FE forsvindene lille, når en clickraiser (se selv...).
Jeg kan nu godt køre denne linje med et træk.
Jeg forstår stadig ikke det call.
Men jeg mener stadig, at et river call er det værste, man kan lave.
Raise>fold>call
Eller
Fold>Raise>call
Enig?
Du burde selvfølgelig have lagt mærke til hans mærkelige linje og mucket den allerede på turn. Dette er ikke en af de modstandere man skal lave den slags plays imod, men man laver nogle åndsvage fejl når man er running bad :( Op på hesten igen m8, hold lidt flere pauser og evt. få en ven til at checke en session fra dig.
Fold>alt - Call eller raise gør ikke meget forskel mod denne slags villain, du mister hele stakken uanset hvad du vælger.
Ja, han har jo inducet skubbet
Edit: Altså en tænkende hero, der laver det lille malkebet, ved godt hans hånd er face up og kan derfor ikke folde