EDIT: Jeg skulle bare logge ud og ind igen :)
-----------------------
Jeg har fået en mail fra PartyPoker:
------------------------
Welcome to the first of many exclusive Palladium Lounge promotions.
A bonus with no deposit required!
Earn 2400 points within 10 days and you'll receive $300.
There are no hidden terms and conditions, and no deposit is required: Just play to get your bonus.
You can take advantage of this offer from the December 11 through 15, and you have 10 days to meet the play-through requirements..
-----------------------
Jeg kan ikke finde nogle steder, hvor jeg kan "opt in"... som jeg læser, så gælder den da ikke bare automatisk, vel?
Da jeg normalt optjener lidt under 2.400 på 10 dage, så vil det være meget rart at vide, hvornår den er i gang - og om jeg selv skal starte den - så jeg ikke lige pludselig holder en fridag og så ikke kan nå bonussen... $300 er mange penge for nogle pokerspillere :-P
Jeg tænkte også, at det måske var en typisk Party-håndtering af en promotion: At de sender en mail ud inden man kan tilmelde sig den pågældende promotion. I så fald bør jeg vel bare være tålmodig... (Men der står jo, at man kan tilmelde sig d 11)
Nogen, der ved noget? - Jeg skal sgu have de penge, når de for en gangs skyld giver noget væk "gratis" ;-)
-
Bliver lige nødt til at bumpe den her.
Hvad er det for noget lort? Jeg har fået et fint brev, hvor der står jeg er "specielt udvalgt", da jeg er en "vigtig" spiller for dem.
Og hvad fanden går programmet så ud på...
"Vores Palladium lounge slår andre VIP-programmer med flere længder...."
Og en masse andet lort, men der står INTET konkret!
Hvad fanden sker der party. Kan i ikke bare for en gangs skyld lave noget gennemsigtigt, i stedet for at lukke lort ud, så det mest af alt ligner junk-mail eller scams.
Jeg har i det mindste fået en VIP-titel, men hvad fanden skal jeg bruge den til?
Eneste grund til jeg er "vigtig" for dem må da være jeg har valgt at shippe min account et andet sted hen, fordi jeg fik en bedre og mere klar aftale.
MVH Skod