-
1st thought = Meget arbejde for 50$ :D
men sur røv
@pokerphace99
Indeed :D
Og damn du har virkelig haft meget igennem her, var igang med at læse det, men det blev ved og ved og ved! Så opdagede jeg lige hvor meget der var.. :D
Ja jeg gad sgu heller ikke læse den sidste halvdel færdig, sorry. ;)
Men føler med dig, og det er vel bare typisk vil jeg sige. Jeg synes ALT for mange steder har en enormt ringe kundeservice, i forhold til hvad de burde kunne hjælpe med nu og her når man spørger dem. Bare min mening... :)
Håber du får afklaret det...
Mvh Tim
Godt nok en træls historie, og jeg ville af princip køre den hele vejen til pengene var fundet.
Jeg bruger ikke NetEller, så jeg kan desværre ikke hjælpe, men håber da pengene bluver fundet (snart)!
On a more serious note....
Har selv neteller og brugt det mange gange... hvad angår deres support er jeg kommet direkte igennem hver gang jeg har prøvet at få kontakt så du må vel bare have været uheldig...
Damn det lyder sygt må man sige, godt nok er det "kun" 50$ men det er vel en tilfældighed, det kunne ligeså godt være 500$.
Kender ikke best_poker og kommer obv heller ikke til det, jeg har dog brugt Neteller i mange år og har altid fået en fin behandling, men at de banner dig/dit konto nummer fra livechatten og telefonen lyder helt absurt!
har du prøvet at ringe op og indtaste en andet konto nummer bare for at komme igennem ??
Mail kontakt er altid komplet umulig med store firmaer, alt er automatiseret så når noget er udover normen kan du godt være sikker på at det kommer til at lave rav i den for dem :)
Prøv fra starten af at få telefonisk kontakt i stedet det plejer at være mere effektivt, og lad være med at acceptere andet end et svar her og nu.. Penge der forsvinder på denne måde er ikke mere kompliceret end at de kan overføre pengene til dig med det samme og derefter sætte en undersøgelse i gang. Det er sgu os der er kunderne og det har de det med at glemme!
@Berg86 - HØRT!!! Jeg bliver så hidsig over sådan en historie, men samtidig også fordi jeg bruger neteller selv...
Har selv været lidt med på sidelinjen i denne sag, da jeg havde andel i det inskudte beløb.
Det er så underligt som det overhovedet kan være. Et par dage inden denne hændelse havde jeg selv lavet deposit på $300 fra min Neteller-konto til BestPoker uden problemer.
Udover jeg kke kunne ramme mine kombi-draws eller vinde et ærligt flip, så var jeg dog ganske tilfreds med både site og behandling :-)
Men når noget som dette popper op kort efter, så irriterer det mig, at jeg nogensinde satte penge derind, da jeg ikke nærer den store sympati for begge parters (ikke fs905 obv.) behandling af sagen.
Da jeg selv har del i sagen vil jeg self. fortsat følge med og kan kun håbe på, at én af parterne indser fejlen snarest muligt.
Neteller supporteren beder dig en par gange om at give ongame-supporteren tranfor-code (NT73214442). Det kan godt være det er mig der har overset noget, men i din kommunikation til ongame ser jeg dig ikke give dem denne kode på noget tidspunkt. Måske kunne det hjælpe.
Derudover er det selvfølgelig uacceptabelt at de ikke kan besvare dine rykkere.
Ad Ad
Ringe support af Neteller.
Men lyder sku weird at de tager røven på dig.
Hvorfor egentligt overfører penge gennem neteller og ikke bare via VISA, så undgår med gebyr og besværet du har været igennem nu pengene ikke kom frem.
Godt at høre at det er lykkedes - og fint af BestPoker at de giver dig $ - well played
Tak for update, og rart at høre det gik i orden til sidst :)
(Eller, rart at høre du fik dine penge, det er stadig ikke i orden som NetEller opfører sig!)
Tillykke. Det kan man da kalde en arbejdssejr. Dejligt med en lykkelig slutning, jeg har fulgt tråden med spænding.
Tilbage står nu Netellers troværdighed og ringe service, når man virkelig har brug for den. Det var jo ikke Neteller der "løste" problemet. Måske sku man overveje et alternativ....
Anyway, tak for update.
Det er sgu da helt væk det der. Mage til dårlig behandling skal man sgu se langt efter