Jeg skal lige pudse mine tourney skills af med noget erfaring op til WSOP ME. Smider de interessante hænder op fra denne turnering.
Deep stack extravaganza på Venetian. BI er 540$, over 500 deltagere.
Startstack er 10K, blinds starter på 25/50 og levels er 40 min.
Jeg har været rimelig aktiv PF, men aldrig været i noget stort postflop. Har en ide om, at folk er trætte af alle mine åbninger. Villain har ikke været ude i noget decideret skæg og er semitight i forhold til de fleste på bordet.
Jeg har 8K og villain dækker. Blinds er 50/100. Får AA i CO og åbner potten til 300, BT caller som eneste.
Flop (750): 3 T J ttw.
Jeg byder 500, villain raiser til 1200, jeg betaler.
Turn (3150): 5o
Jeg checker, villain byder 2000, jeg betaler.
River (7150): 5o
Jeg checker.
Flop 3-bet? turn fold? turn CR?
540$ Livetour 1
Jeg checker floppet og rerasier hvis han stikker ud ... men i den situation du er i der caller jeg den bare ned... mulligvis CR på turn ... men det vil jo commite dig til et evt. allin så den er svær ...
(ps. jeg er online donk!)
Jeg rester river! Turn crai ville heller ikke være skidt imo.
CC eller CR meget lille bet..
Ellers syntes jeg et svagt valmue lead er frækt
raise mere preflop !
"Jeg byder 500, villain raiser til 1200, jeg betaler."
hmmm er du foran eller bagud ?
Nogen speciel grund til du raiser 3 x BB med AA, men 3,5 x BB med andre hænder??
Eneste gang jeg raisede til mere end 3xBB var SB vs. BB.
Hvad mener du Carl?
Tror han mener om du selv tror at du er foran, og vil have mest value ud af hånden, eller du tror du er bagud og overvejer at folde den på en af de forskellige streets.
@TF.
Du er nød til at undersøge hvor du står.
@Alle.
turn crai, og river ai er no no i de her turnering.
Vi har at gøre med et felt af tight passive spillere, der caller ned med top to, og draws bliver ikke raiset.
Så Hero er oftest bagud på floppet.
Jeg regnede med, at jeg nok snart ville blive spillet tilbage på. Men når det er sagt, bliver man alligevel lidt påpasselig, da alle sets og top2 må siges at være i hans range.
Turneringen var ikke tight-passiv, ihvertfald ikke mit bord og heller ikke de andre jeg snakkede med havde den mening. Du røg nok ud for hurtigt Carl :p
River skal restes imo!
Du har alligevel tænkt dig at kalde alle de hænder der slår dig, men risikerer at miste value fra KK, QQ, JT, AJ osv...
Jungleras har en meget god pointe. Ellers skaber du hvad Harrington kalder the negative freeroll, hvor han better de hænder der slår dig men som du vil kalde, til gengæld får du ikke noget value ud af de hænder der vil kalde dit bet, men som er glade for blot at checke ned.
Med det sagt tror jeg nu allerede jeg havde skubbet turn når jeg har et meget agressivt image.
Jeg er ikke bekendt med stilen i de her tours, men jeg synes et turn cr ville være sexy. Dit image er fint, hans lave flopraise ligner lidt noget Jx/draw (self. afhængigt af modstanderen, men helt generelt), og desuden passer stacks perfekt til et cr. Jeg synes i øvrigt, et flop 3-bet ville være forfærdeligt.
Jeg er enig med både Jungle og LOD. Jeg følte mig egentlig godt inde på river, men valgte at checke river. Måske manglende liveerfaring, hvor jeg ikke er god til at tage nok tid til mindre beslutninger.
Var bange for at turn CR var for cash agtigt, selvom jeg godt kunne lide det.
Han checkede bag og muckede.
"Var bange for at turn CR var for cash agtigt"
Og dermed godt! EL-OH-EL you know ;)
Bleh, eneste gang jeg ikke laver et af mine cashplays og saa skulle jeg have gjort det. Don't rub it in!