Jeg søger en hest som kan fremvise sig vindende på niveauet.
Såfremt du genere mere end det du får til rådighed så evalueres der med flere omgange og/ eller andre cap tours.
Cut vil være 55/45 og skaffer du FT ryger 20% af min andel af gevinsten til gavn for deal rullen hvor du kan spille program eller andet.
Skriv kort om hvorfor du skal vælges, og fremvis OPR fra diverse sites for at komme i betragtning.
Ser frem til at modtage gode ansøgninger.
HUSK at dealen er måske ikke stor, men det er dig derude som er manden for at gøre den til det. ;)
Mvh
Seille
Der er valgt.
Snakker vi 180 mands SnG eller regulære CAP-tours? Kender ikk udvalget af CAP-tours så godt, men mindes da ikke der kører vildt mange dagligt?
Vi snakker regulære CAP tours, jeg mener der kører 3 dagligt , dog ikke sikker :)
Helt fair :) Skulle bare vide om det var noget der kunne knaldes af på 1/2 dage eller vi var ude i der kun kører et par stykker dagligt.
Du kan ikk smide tidspunkterne på de givne tours op så man lige kan se dem an :) ?
Kanon Mrnoller tak for det.
Håber at se nogle ansøgere.
Go dag til alle
Jeg er frisk på det. Jeg har spillet for dig en del gange herinde og har vist, at jeg kan gå dybt i $5,50 1000 cap, som er en turnering, jeg har det rigtig godt med. Der har aldrig været problemer mellem os, og den nat mit net gik (har fået nyt fra yousee nu), der fandt vi også hurtigt en løsning.
opr stars
opr tilt
Burde måske lige nævne, at jeg først kan spille fra på fredag af :)
GL med det
Seille skrev:
Kanon Mrnoller tak for det.
Håber at se nogle ansøgere.
Go dag til alle
Np, det er jo noget af det mindste man kan gøre for at folk vil søge jo :)
Du har ret Mrnoller, men stadig skal man takke for selv den mindste tjeneste ;)
Folk der ansøger skal huske at man selv er herre over hvor man ønsker at gøre dealen.
Eks: Shipper du til 700$ afgiver jeg 20% af min andel til rullen, således vil du kunne køre op i højere limits, og får frit leje til at udarbejde et program hvorved du igennem OPR kan fremvise du er vindende på niveauet selvfølgelig!
Bliver lige nød til at spørge. Hvad er "vindende på niveauet" i det her tilfælde ?
+ roi på 5-10 $ mtt only
eller har du et bredere spektrum i tankerne ?
Yes sir, kig evt på balsgård's opr også den er som jeg , reglerne og mods ønsker det ;)
Så kan du opfylde det ligeledes, er du varmt velkommen for en ansøgning. :)