55'' Samsung UE55F7005 - Software 1133 kan ikke finde HBO?

#1| 0

Hej Pokernet,


Mit fjernsyn Samsung UE55F7005 kan ikke finde HBO appen. Jeg har opdateret fjernsynet, så det bør være den nyeste version nemlig 1133. På HBOs hjemmeside står der: HBO Nordic er tilgængelig på Samsung Smart TV 2012, 2013, 2014 og 2015. HBO Nordic er også tilgængeligt på følgende Samsung Smart TV-modeller fra 2016: UKS9800, UKS9500, UKS9000, UKS8500, UKS8000, UKS7500, UKS7000, UKU66A0, UKU6510, UKU6500, UKU64A0, UKU6400.

Vær venligst opmærksom på, om dit Samsung Smart TV er opdateret med den nyeste software.


Andre der har oplevet samme problem, og som tilfældigvis fandt en løsning, som ikke inkluderer at købe en Chromecast? ;-)


Mvh Simon

12-10-2016 13:53 #2| 0
VestbjergFTW skrev:Hej Pokernet,

Mit fjernsyn Samsung UE55F7005 kan ikke finde HBO appen. Jeg har opdateret fjernsynet, så det bør være den nyeste version nemlig 1133. På HBOs hjemmeside står der: HBO Nordic er tilgængelig på Samsung Smart TV 2012, 2013, 2014 og 2015. HBO Nordic er også tilgængeligt på følgende Samsung Smart TV-modeller fra 2016: UKS9800, UKS9500, UKS9000, UKS8500, UKS8000, UKS7500, UKS7000, UKU66A0, UKU6510, UKU6500, UKU64A0, UKU6400.
Vær venligst opmærksom på, om dit Samsung Smart TV er opdateret med den nyeste software.


Andre der har oplevet samme problem, og som tilfældigvis fandt en løsning, som ikke inkluderer at købe en Chromecast? ;-)

Mvh Simon

Det markeret ved jeg ihvertfald ikke passer, så kunne snildt forestille mig, at resten af det heller ikke er up to date(vi har en 2012 model herhjemme, som ikke har kunne få HBO i et halvt års tid)... Og ja har svært ved, at forestille mig andre grunde hvis du ikke kan finde den i app storen... Så bid i det sure æble, og få investeret i et apple tv eller chromecast, Apple tv'et fungerer ihvertfald genialt, er dog også en del dyre end Chromecasten der kan erhverves for et par hundrede kroner, men som jeg dog ikke har nogen erfaring med.


Derudover så antager jeg du har ringet til HBO's support ikke, de må vel alt andet lige kunne fortælle dig, om dit tv fungerer med deres app.

12-10-2016 15:14 #3| 1

Efter at have været i Elgiganten og snakke med en af deres ansatte, forsøgte jeg at gendanne TV'et og efter lidt tid fik jeg det utrolig nok til at virke. Så hvis andre har problemer, kan det muligvis være løsningen :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar