Staker en til denne kører dog med cake.
Ellers std 50/50.
Har sendt til alle fra igår
55 USD kl 10 -12-5k GTD- Cake
er på FTP btw
Lige sendt damen på arbejde, så er super klar.
Pokerstars nick: MrPingo
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/MrPingo/poker/results/D36DC5253AD841F2B9BF816B36EB4EDA.html?t=2
FTP nick: Anders_18
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Anders_18/poker/results/891D6E646487449AAE8CA8CA57AE8E6A.html?t=2
Nordica:
www.sharkscope.com/index.html?username=DksDonky&network=pokerdotcom&searchtype=SCHO
anders_18valgt der er en 24+2 stake oveni gl samlet buy ibn 81 sendt
KK og hoejmark er iklar på24+2 kl 11 og 11 kl 12?
så sender jeg 37usd
også med cake og 50/50 efter samlet buy in.
@Repsak hvem har du sendt til vedr. stake til joppe for jeg har intet modtaget.
ahh har sendt til joppe selv vidste ikke eller havde ikke opfattet du havde lagt ud.
Mangler du dem nu? Ellers kan joppe bare sende de 75usd til dig ellers må jeg sende og Joppe sender til mig, har bare gang i en del så bange for at "glemme" dem
Jep, gerne :)
Mange tak.
Du behøver ikke svare, men må man høre om du har shippet nogen stort siden dette?
kk- FTP nick?
repsak du må gerne sende til mig :) ved jo ikke hvornår joppe dukker op. nick: mjhp1
gået fra 6-7k usd nede denne måned til oppe med 1k usd føles som at vinde SM :-)
Smider 1k usd samlet efter stakes men snart brugt 700 usd på to dage så mon ikke der kommer lidt retur.
Vandt 109 -6handed 30k GTD til ca 7k usd den 25/12 Hjalp lidt på jule humøret og skali poker klub idag men der kan man jo ikke vinde mere end ca 6-7k dkk så skal lige havde et par heste der kan vinde lidt på siden hehe
:) ja grats med det gode resultater pnerne har revet frem her på det sidste.
sendt til heste.
MjhP1 siger den ikke fides sikkerpå det dit FTP nick?
se post ovenfor :-)
så lykkedes det