Søger nogle stykker til en af disse du vælger selv.
Søg KUN hvis du er vindende på niveauet.
OPR vedlægges
Cut 55/45 ved Finale bord 50/50
Droppet grundet ingen ansøgere!!
Ikke basis for at stake før engang iaften siden der kun er en der har meldt sig klar, som så desværre heller ikke er vindende på niveauet :/
forstår ikke hvorfor folk ikke respektere at han kun vil have VINDENDE spillere til at søge. altså +ROI på 0-5$.
kan da ikke være så svært at lade være med at søge hvis man ikke har +...
Åbenbart duze, men sådan er det jo nogle gange.
Ludo'en længe leve, for må være den knap som blinker hos mange når man ikke kan skue en simpel overskrift hehe :)
jeg har da +ROI på 0-5$ på "full trackin", men om det skal være de sidste 120 dage, så burde du nok skrive det i overskriften
Hvis jeg bare havde haft tid, havde jeg med glæde villet spille for dig Seille :-D
Zinkha har da KÆMPE plus på 0-5$ niveauet og er faktisk den low-roller hest jeg allerhelst sender afsted, når jeg staker low tours! Han kan sagtens bevare koncentrationen selvom BI´s ikke er særlig høj!
Nu var denne stake vist til $5,50, ergo må den går ind under kategorien $5-$10 (mener jeg den hedder)
det kan du sådan set ha ret i moffa, men med 3.5k$ i plus på 0-5 niveauet har jeg set værre ansøgninger:)
Korrekt, der er mange ansøgere der har værre stats. Jeg oplyste bare om hvilke kategori jeg mente den hørte under ;)
yep, i know:) men den er close...