Søger 1-2 kompetente til denne tour i eftermiddag.
Søg KUN hvis du er vindende.
Ved det er hverdag så måske folk er på work, men prøver lykken.
Cut er 55/45 ved finale bord 50/50
OPR vedlægges
Ingen valgt
.
Ingen valgt , hoobalooba fint du vedhæfter links osv, men søger en fyldig OPR før jeg ville overveje at sende $ beklager.
4aces du er ikke vindende på niveauet du søger til, så dropper denne da jeg ikke tror der dukker nogle op.
Mvh
I orden;)
Det kan godt være, at jeg er blind, men så vidt jeg kan se, så er pokerman3333 da vindende på $0 - $40 niveauet :)
du er blind balsgård :)
ellers også har du ikke din OPR til fulltracking og kun for de sidste 3 måneder!
....eller så har du ikke slået den der med R/B. En "ting" der bør været slået til, hvis man vil have et realistisk billede.
Tror det er det, som Moffa skriver.. For jeg har den på fulltracking, og ved mig står der, at han er stabilt vindende.. tallene ser sådan her ud:
$0 - $5($4.99) $18,168 $6,847 60%
$5 - $10 $9,361 $2,171 30%
$10 - $20 $17,272 $1,108 7%
$20 - $40 $8,193 $161 2%
præcis det moffa skriver:)
balsgård du har ret, pokerman er vindende op til 40$ tour. så hvis OP har søgt under det tager han fejl :D
NEJ bohn, du er forkert på den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
du har tydeligvis ikke slået den der med R/B til...
og bohn, du har garanteret dig selv til at ha vundet ca 15K$ på stars, du har kun vundet 10k$ fordi du ikke har slået den til!
jeg har slået det til, hvor der står R/A, og nu står der også, at han ikke er vindende :)
:) tænkte jeg nok, men Bohn er altid bedre vidende end alle andre, så rart at se han tager fejl!
nej sorry, mig der sover :D
bohn skrev:¨
nej sorry, mig der sover :D
Nej du sagde bare din mening : O )
så så ....
Hvor lang snor får man her på PN?
Simpelthen utroligt så mange gange man kan få slettet et indlæg, uden at få kort.
Virker som om at, hvis man kender nogen der kender nogen, eller har kendt en der engang har talt med Stauning, eller har været med i en film, så får man ikke kort....
Synes det er en vag holdning fra PN's side. Der er så mange tråde de sidste dage, hvor folk ikke opfylder kravene. Hvorfor ikke sætte en stopper for det?
Moffa, imo bør det ikke give permanent kort at søge til ting man ikke burde, er jo ik fordi man scammer eller andet.
men giv et midlertidigt kort på en måneds varighed, der siger jeg er ny og har svært ved at læse, til alle dem der søger selvom de ikke møder kravende.
Jeg vælger bare at ignorere det, så må man den vej igennem formode de forstår hvorfor de ikke vælges. At ty til kort er lige drastisk nok efter min mening. :)