I aften afholder vi en Freeroll med 25 $22 sæder til Micro Millions Main Event på PokerStars. Turneringen er åben for alle der har password og bor i Danmark.
GL!
Sted: PokerStars
ID: 878354208
Dato: 17. marts
Buy in: Freeroll
Tid: 20.00
Late reg: 20.30
Blinds 10 min
Added: 25 $22 sæder til Micro Millions Main Event
Password: Opret en PokerNet konto for at se password - Klik her
Få $36.50 gratis når du opretter en konto og indsætter $20. Brug koden FREE20 når du indsætter penge. Bemærk at regler og vilkår er gældende
$550 Freeroll på PokerStars i aften klokken 20.00
Lækkert med al den PN value du får skrabet sammen til os Dieb!
Den skal helt sikkert spilles :-)
Ser RIGTIGT godt ud Dieb... Især hvis I lukker for tilmelding nu.. :D
Det var så lidt. Så skal I bare huske at støtte op om den, så er det også lettere at finde mere. Ikke bare hos Stars men også hos de andre sider som vi har value hos.
Det sædvanlige spørgsmål: Hvorfor kommer den ikke frem når jeg søger på id'et?
Dieb skrev:
Fordi du skal trykke Ctrl+t og så søge efter den.
Så skulle den være op plads!! Merci
Tilmelding via iPad, nogle der kan hjælpe? Søger på id-nummer men finder ikke turneringen...
Enig, i gør det super med tours for tiden!
eneste minus jeg kan sige, er at man tit skal melde nick i tråden ved DS promotions.
Det er det eneste anonyme nick (tror jeg da) jeg har, vil ikke ud med det.. Mener også man har et bruger navn derinde, synes også det burde tælle, hvis ikke der er andre grunde til at man skal melde ud?
grovfil skrev:
Enig, i gør det super med tours for tiden!
eneste minus jeg kan sige, er at man tit skal melde nick i tråden ved DS promotions.
Det er det eneste anonyme nick (tror jeg da) jeg har, vil ikke ud med det.. Mener også man har et bruger navn derinde, synes også det burde tælle, hvis ikke der er andre grunde til at man skal melde ud?
Du ved godt du kan skifte dit nick, 2 gange om året ikke?
Dieb skrev:
I aften afholder vi en Freeroll med 25 $22 sæder til Micro Millions Main Event på PokerStars. Turneringen er åben for alle der har password og bor i Danmark.
Dansk kIP adressen eller ikke?
Teoretisk bor jeg jo stadigvæk i Danmark, selvom jeg opholder mig i udlandet...
Edit: og logger ind med NemID
130+ har i hvert fald fundet ud af det? Hvad er det du gør galt? C/P password fra den her tråd og så burde du være kørende.
Dieb skrev:
130+ har i hvert fald fundet ud af det? Hvad er det du gør galt? C/P password fra den her tråd og så burde du være kørende.
Jeg er faktisk nød til at taste pass ind manuelt, C/P virker ikke hos mig.
C/P "virkede" heller ikke for mig.. men det var fordi jeg fik et mellemrum med da jeg forsøgte at dobbeltklikke på ordet og C/P det ind i klienten... :)
♥♣♦♠
Det var en hurtig omgang, håber du bruger mine chips fornuftigt JoachimDK :)
Du holdt da længere en mig Jannik . hvis det kan trøste dig ;)
Det lød alligevel lidt man-love agtigt .. yrrk
Du var vel ude blandt de 5 første som altid Mice? ;)
Og ja selvfølgelig holder jeg længere end dig, jeg er jo ikke en gammel knag som dig endnu :p
Seføli trak hundeturen ud tre minutter for længe.. GL til dem der var smarte nok til at følge dieb's (evigt tilbagevendene råd ;-)) om at registrere i tide..
Dieb skrev:
I aften afholder vi en Freeroll med 25 $22 sæder til Micro Millions Main Event på PokerStars. Turneringen er åben for alle der har password og bor i Danmark
Hvordan kan der så snige sig en nordmand med ??:)
Edit 3 har der været med. Men jeg klager ikke ligger lunt i svinget til prices :-)
1/27 - kanon med added value fra PN, og fornemt bump af Dieb tidligere. Ellers havde jeg da aldrig fået regget.
Kan man btw unregge og få T$? :) edit: kan man godt.
Hvis man unregger, får man så automatisk overført $, som man kan gøre brug af i andre turneringer? :)
Yeps
22$ T$ på kontoen .. SHIP IT!
god value for PN
who cares med en lille FT boble i HOT 75 så længe jeg ka bruge alt min skrub i en freeroll :)