Hvad sker der for Prima-poker og deres 100.000$ guarantee turnering..
loggede mig på nordicbet og så til min rigtig store overraskelse at der kun var tilmeldt 558 til deres 100.000$ guarantee turnering.....
kan det passe at der kun dukker så lidt folk op til sådan nogle turneringer på primapoker. ???
Buy in; var sølle 50$.... og præmier til de 130 bedste (nr. 130 ville få 100$)
jeg undre mig bare.
Kunne desværre ikke detage da jeg var på arbejde. hvilket jeg er lidt ked af nu
TonnyG
558 spillere om 100.000$
stadig, det er ikke mange deltager... øv hvorfor var jeg på arbejde idag :-)
og uden mulighed for at splitte potten ved finale bordet.. og så er der selvfølgelig også risikoen for at Prima poker ikke tjener det hele ind så de vælger at slette turneringen :(
Nåh det har jeg vist hørt noget om... det var kagesen ikke.... han førte den også aflyste de den :-(
Men giv mig lige ret i at det ikke er mange spillere der er med ?
Det kan godt være de lod turneringen spille, men det gør det næste bare endnu værre hvis de så ikke udbetaler gevinsterne.
Men Tonny jeg er enig med dig i, at der ser lidt underlidt ud fra sidelinien. Tror dog efterhånde PrimaPoker har fået så blakket et ryg at mange tænker "Det er spild af tid".
vh. Planet
558 spillere der i gennesnit bruger 1 re-buy 1 add on og deres første buyin giver 86K så de er ikke langt fra deres 100K.
Så de ligger ikke så meget i potten selv som man kunne tro. men stadigvæk syntes jeg det er en ok præmie med kun 558 spillere
Hejsa,
Jeg har været med i næsten samtlige 75k og 100k guarantee turneringer som Prima Poker har afholdt siden de begyndt for cirka 2 måneder siden. Jeg har endnu ikke oplevet at de har tjent pengene ind selvom der har været mulighed for rebuy og addon.
Til 100k guarantee de aflyste forleden var det samlede buyin+rebuy+addon kun oppe på 67k hvilket var derfor jeg mistænkte dem ekstremt meget for at aflyse pga pengemangel.
Hvordan kan du se antallet af rebuys og add on"s?
Jeg kan kun se om de tjener pengene hjem ved at se på forsiden om præmiepuljen overstiger det garanterede beløb.
Hvordan ser i hvor meget der er købt ind for?
I øvrigt held og lykke til alle der deltager om 5 minutter. Regner selv med at snuppe en plads på finalebordet.
/DTM