Vi sletter hvis det er et problem!!
.
Jeg skiller mig lige ud fra mængden igen.
Who gives a beeeeeep?
Jeg havde aftalte med tandlægen den anden dag, men han aflyste det møgsvin
Er denne post ikke lidt det samme som at poste en bad beat hånd.
Det kan godt være at flertallet ikke synes det er en bad beat hånd, men for posteren føles det sådan, og så skal man ud med det.
Hvorfor skal mange postere og indlæg i tråde nedgøres og svines til.
Det er for fanden da et frit forum, lad dog folk skrive det de har lyst til, så længe de ikke udleverer personlige detaljer om 3. mand, eller andre ulovligheder. Eller folk der tigger penge.
Senest så vi hvordan en stakkels svensk pige er blevet jaget væk, fordi der var enkelte der ikke forstod hende. Tænk hun har fået pm om at hun er uønsket. Hvad sker der oppe i hovedet på folk?
For satan det er sygt.
Hvor er tolerancen? Og hvad med at vise hensyn overfor andre som ikke er som en selv, eller tænker i samme baner som en selv, eller måske ikke er lige så hurtig som en selv.
Denne tråd handler om at det kan gå galt med staking. Og der er (måske) et forbud på vej mod staking tråde. Det vil jeg gerne bifalde, da trådene, ja nærmest tiggerierne er ved at tage overhånd. Det er et økonomisk og ludomanisk skråplan enkelte er ude i, og det kan vi ikke sidde overhørigt. På det punkt må vi hjælpe hinanden.
Nu ved jeg godt at der er nogle som er pisse ligeglade, sikkert de samme som sviner andre til i tråde og i pm. Men vi bliver nødt til at se på poker som en gentlemen sport, hvis vi skal have gjort det her stuerent og legitimt.
Jeg håber at folk kan vise noget mere tolerance, og til dem der ser mit indlæg som endnu en prædiken, som inspirere dem til at agere modsat, kan jeg kun sige ærgerligt, det var ikke min hensigt.
Edit: nå så nåede det at blive slettet, inden jeg fik skrevet færdigt.
Endnu en tråd der blev skræmt væk at et par sure opstød.
Utroligt som de sure opstød får lov til at regere her på pokernet.
"Det er for fanden da et frit forum, lad dog folk skrive det de har lyst til, så længe de ikke udleverer personlige detaljer om 3. mand, eller andre ulovligheder. Eller folk der tigger penge."
Nææh.. for mig er det mindst lige så irriterende at læse folks indlæg om staking deals gone bad, eller andre med for meget tid, der sætter en ære i at svine folk de ikke kender, som poster om at blive staket.
Staking er i mine øjne helt legitimt og overhovedet ikke anderledes end at investere penge i en iværksætter / mindre virksomhed.
Hele den moderne økonomi hænger sammen på kredit!
Der vil altid være tabere imellem, men inden dette er bevist bør folk lukke r...., og lade det være op til evt. stakere at vurdere en persons kredibilitet.
Tiggeri er når folk tigger i chatten på UB om 1$!
Løsningen bør være et staking underforum så man kan vælge til eller fra.