Måske et longshot men tænker måske at der er nogen der kan svare på det her.
Jeg har haft 4G mobilt bredbånd ved Yousee i lang tid, og været godt tilfreds. Jeg ville dog gerne opgraderer til 5G nu hvor det er blevet en mulighed.
Desværre havde de ikke flere 5G routere hos Yousee så jeg valgte Telmore som havde dem på lager, og som bruger samme netværk.
Jeg har efterfølgende oplevet et par mindre forbindelsessvigt som jeg ikke oplevede hos Yousee, og da jeg ringede ind til Yousee for at opsige mit 4G abonement, sagde flere medarbejdere, at forbindelsesproblemerne nok skyldtes at Yousees kunder blev prioriteret foran Telmore på netværket.
Da det er meget vigtigt for mig med en stabil forbindelse oprettede jeg derfor et 5G abonnement hos Yousee.
Jeg ringer derfor idag ind til Telmore for at opsige et abonnement, men de siger at det bare et sælgertrick og at deres kunder bliver prioriteret ligeså højt på netværket som Yousees.
Nogen der ved hvad der er op og ned i det her?
Jeg har 5 måneders binding på mit Telmore abonnement som jeg ikke kan komme ud af, men jeg kan nå at annullere min 5G ordre hos Yousee.
Synes i øvrigt det er vildt hvis flere medarbejdere hos Yousee bevidst lyver om det her - det er trods alt et kæmpe selskab.