Er rimelig turnerings noob, men da jeg skal spille Mansions (måske hele Ongame netværkets) 1000+40 buyin med 750k garanteret, og spillet er shorthanded som mine cashgames, hvad er så strategien for mig.
Max gas mens stacks er som jeg kender det og har en fordel, og forhåbentlig få bygget noget op så jeg kan spille sådan i relativt lang tid. Risikoen er selvfølgelig er buste ud tidligt, men da jeg alligevel næppe har det store edge en tour med det buyin, antager jeg at det er den rigtige måde at udnytte mit edge på i den tidlige fase.
Eller hvad siger turneringsspillerne?
6 handed 750k garanteret tour
10k startstack, 25-25 blinds, 30 min levels.
Bare tag det stille og roligt at spil en masse små pots i starten og så byg senere når du har fået nogle gode reads på spillerne.
Kører ok. 400BB dyb til at starte med!
Har lavet rullen op i 14k stille og roligt. Men rigtigt, ser ud til at være fint at spille små pots. Folk limper dog ind som bare pokker, og det har jo stort set odds til at kalde alt, så faktisk lidt svært at spille så dybt. Om et par blind runder er jeg nok lidt mere på hjemmebane.
@Jensen
Jeg tror nu nok du har en edge :) Det er jo en donk-fest uden lige.
Seriøst, så ser det faktisk sådan ud, så jeg er åbenbart i godt selskab. Det jeg ikke fatter er hvordan 1000+40 kan være det, men måske hovedparten er qualifiers. Der burde dog også være en del gode tour spillere med hvis de er opmærksomme på turneringen.
Jeg har hørt, at de fleste gode spillere spiller dag 1B om lørdagen..
WTF sker der for blinds 50/75???
Første tre runder hed:
25/25
25/50
50/75
og næste hedder
50/100
Med 10k i startstack og 50/100 først færdig efter 2 timer, så er der da plads til at spille poker.
Hvorfor er der en dag 1B i morgen, når man ikke kan se den noget sted i lobbyen?
Er det forøvrigt en Ongame, eller kun Mansion turnering?
Det er hele Ongame. Jeg spiller på Scandic.
Tror først Dag 1B kommer frem i lobbyen når dag 1A er færdigspillet.