Har spillet ved bordet i 20 minutter og har haft godt skrub. Villian har lige sat sig, og det er hans første hånd, derfor ingen reads, han poster dog blinds UTG med det samme...
gatty6 is at seat 1 with 389.67
The Mixxa is at seat 2 with 153.00
Waddle is at seat 3 with 571.60
HERO is at seat 4 with 1061.25
HEART is at seat 5 with 285.00
HERO posts the large blind 6.00
The Mixxa posts the small blind 3.00
HERO: J♣, 10♠
Pre-flop:
HEART: Check
gatty6: Fold
The Mixxa: Call 6.00
HERO: Check
Pot: 18$
Flop (Board: K♠, Q♥, 7♠):
The Mixxa: Check
HERO: Bet 18.00
HEART: Call 18.00
The Mixxa: Fold
Pot: 54$
Turn (Board: K♠, Q♥, 7♠, 9♣):
HERO: Bet 48.00
HEART: Call 48.00
Pot: 150$
River (Board: K♠, Q♥, 7♠, 9♣, K♥):
HERO: Bet 220.00
Villian har 213$ tilbage på river og jeg er ret overbevist om at han sidder med en konge, han kan selvfølgelig også sidde med JT, eller et missed flushdraw.
Jeg blev dog noget i tvivl om det overhovedet er +EV at sætte ham all in her.
Jeg er slået af: KQ, K9, og K7, og han kan vel sagtens folde alle K der har en kicker dårligere end 8, jeg tvivler på at han har et set, men det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige når jeg aldrig har set manden spille en hånd før...
Så reelt set slår jeg jeg kun; KT, KJ og AK (eller hvad?), og AK kan vel reelt set udelukkes da han nok ville have raiset den hånd preflop...
Enig/uenig og hvorfor?
Other comments?
600$ NL, str8, parret river...
Jeg kan meget bedre lide et CR AI på river. Hans mest likely holdings er som sagt Kx og flushdraw. Flushdraw får du kun value ud af ved at checke, og de fleste villains VB'er en K når du checker til ham...
Jeg kan absolut ikke lide et CR AI på river, jeg synes det er langt bedre at bette den, da han vil betale af med en lang række holdings. Hvis jeg checker til ham mister jeg value mange af de gange jeg er foran, og jeg kommer alligevel til at betale ham hvis jeg er slået..
Jeg skulle have et meget stærkt read på, at han kunne bluffe busted flush draws eller lignende, før jeg ville checke den her river til ham.
havde spillet den præcis lige sådan skyder også resten ind her... mon ikke hvis han har været tosset nok til at calle på K8 eller lavere på flop og turn at han så også gør det her....