Hey PN.
Som overskriften siger, søger en der kan shippe med 620$ på Stars for 628$ på Tilten. Kan godt bytte dem i mindre portioner, dog helst +100$.
Har før handlet med Foeller, Judenworuh og Quark. Tror også Kaaex og Metalby kan sige god for mig.
Takker.
620$ på Stars for 628$ på Full Tilt.
Ved ikke om der er en der der har sendt mig en PM pga. den her tråd? Men min PN er lukket, da jeg har været uartig ;)
Venligst skriv her i tråden.
Msn: [email protected]
Er muligvis interesseret.
Kan ikke logge på min msn lige pt. Hvis du shipper dem i morgen tidlig kan jeg shippe dem efter?
jeg kan hjælpe med at bytte 200 fra ftp til stars , hvis du stadig skal bruge det
Kunne være super hvis du kunne hjælpe :) Hvad er din msn så jeg kan adde dig?
ved ikke , tror han hentyder til ham der vil købe
men hvis du sender til homemade13 på stars og skriver dit ftp nick så klarer vi den ASAP
Sorry, jeg sidder og sover , jeg har på ftp - mon ikke jeg skal læse tråden næste gang - du vil ha på stars
Well i dont care , kunne ikke hjælpe da jeg læste forkert - men du forventer hjælp og vil ikke sende først , PS der er nok de første 20 i stake kategorien der vil sige god for mig
men lige meget nu da jeg læste den forkert
My bad, ville hjælpe hvis du skrev nogle kunne sige god for dig :) Læste Lilleclowns kommentar i den anden tråd som en scammer kommentar.
i know, men som sagt troede jeg det var den anden vej så lige meget nu
men live , mr-nurse , tiger , joppe med mere ville kunne sige god for mig
Lige for en god ordens skyld, så henviser jeg hverken Hustler22 eller HomeMade som scammers. Har ikke handlet med jer :)
Jeg har på stars.
Vil gerne have 200 på tilt.
Har handlet mange gange før
Kan se AnyTwoCards har sendt mig en PM, men kan desværre ikke se den da min PM er lukket.
Hvorfor er din PM lukket ?
Hvis du vil kontaktes må du skrive din msn email her i tråden.
@ HomeMade
Har 556$ tilbage, og vil gerne have dem flyttet til stars :)
Min msn er: [email protected]
i første indlæg skriver du det omvendt
620$ på Stars for 628$ på Full Tilt.