Denne hånd poster jeg fra villains perspektiv da den er ret triviel fra min side. Jeg ved ikke hvor interessant den er da villain spiller den ret dårligt inden han skal beslutte om han vil calle mit all in, men her kommer den.
420$ stacks. 6-max. Villain er en multitabling aggressiv spiller som jeg hidtil har set som rimelig god. Vi sidder ved flere borde sammen og han ser mig nok som en solid og god TAG, der godt kan lave moves ind imellem. Desuden er jeg oftest ret stram i blinds og caller ikke med hænder som ATo. Jeg reraiser 99% af tiden med TT-AA.
Han raiser til 14$ fra CO med 6♠4♠, jeg caller som den eneste i BB.
Flop: T♠ 7♣ 5♠ Pot: 30$
Jeg better 25$, han raiser til 50$ (ret skidt). Jeg skubber for 406 i alt. Bør han calle den? Og hvad sætter i mig på?
Btw hvilken hånd ville I helst have her, A♠J♠ eller 6♠4♠?
64s 400NL
6-4spades, da du sikkert sidder med et set i 10'ere og så er det vel bedre at have både chancen for flush og straight :)
CJ
Kan godt lidt som variation at spille set/to par sådan her, da du - hvis du bliver callet - bl.a. vil få mere FE når du skubber draws fremover fra pågældende villains.
Jeg smider da du kunne sidde med et højere farvetræk eller 8♠9♠ og dermed blocke flere outs.
Der er fordele og ulemper ved begge hænder, den er ret svær.
Han bør folde fordi der er alt for stor chance for at han enten er bagud til et set eller bagefter til et højere flushtræk af en art.
Med et højere raise på floppet bliver hånden pludselig interessant, dog stadig et fold imo.
AJ♠ er langt at foretrække i denne situation eftersom din mest likely hånd by far er et stort draw. Jeg går ikke udfra du spiller overpairs sådan her selvom du vel spiller sets sådan her ocassionally?