Samme session som anden tråd... Har været meget aggressiv og nogle af de andre er begyndt at spille tilbage...
Hero ($695.10)
CO (Villain)/ ($342)
Button ($198.10)
SB ($319.71)
BB ($381.85)
UTG ($1159)
Preflop:/ Hero is MP with 4♥, 6♥. SB posts a blind of $2.
1 fold//, Hero raises to $15/, CO (Villain)/ calls $15, 3 folds//.
Flop:/ ($36) K♦, 7♦, 5♥ (2 players)/
Hero bets $33/, Villain raises to $75/, Hero calls $647.10 (All-In)
For aggressivt?
Villain er 19/12/2.62
64s på NL $400
Jeg syntes det er meget passende move, specialt når du hele tiden har været aggresiv, det værste du kan møde er selvfølgelig Kx eller et overpair til floppet, hvis du nu ikke skulle få din straight, og selvom du er all in har du "massere" at løbe på, runner runner flush, og en open ended str8, så det er jo ikke direkte bluff, med f.eks. 2-8off. Så helt sikkert et move, jeg også kunne finde på at performe :--)
Hvad var udslaget på den ??
Fot the love of god, hvad har du gang i?
Det er noget af et move, men du har kun OESD + bagdørs farvetræk.
Donken caller med AK (han virker ringe med kun 1/2 buy-in). Desuden caller han med KK, 77, 55.
Er jeg for tight her?
"(han virker ringe med kun 1/2 buy-in)"
A hva'' ?
Villain har altså lige knap 90% af fuldt buyin så at kalde det 1/2 buyin er lidt forkert. Det er NL 400 ikke NL 600 bord
Noget over mit niveau her, men jeg kunne da godt stille et spørgsmål tror jeg. :-)
Hvad med at kalde hans re-raise og se Turn-cardet an? Er det helt i skoven? Så kan altid lave et move her, hvis du fornemmer at han ikke kan li'' kortet på turn. Du kan endda være heldig at ramme din str8 og så spiller hånden vil sig selv, med mindre det er en ruder der falder på turn.
--
Verndroid
www.schougunvald.dk
@Tinamus
Syntes det er lidt for tight, bliver nødt til at tage i mente, at han har spillet agg. hele spillet igennem, og medmindre at Villain har the nuts, kalder han. Men ja, det er jo forskelligt fra spillestil til spillestil.
Jeg synes det er et fremragende play pga flere ting.
1: Folk har bemærket din aggression, og begynder at give lidt på renakken hist og her. De bliver altså også en smule løsere.
2. Boardet retfærdiggør netop dit skub, idet det er så drawheavy som det er. Hans Kx bliver han nødt til at mucke, og han står tilbage med tanken om, at han overhovedet ikke har styr på dig.
3. Jeg synes ikke du kan folde til et gayraise look-a-like, et call er dårligt play, derfor må skillingerne til midten!
4. Kun to hænder kan reelt calle dig, som jeg ser det. 55 og 77.
Jeg kan godt spillet. Netop fordi jeg ikke selv magter det! :)
Spiller du AA, AK, sets på samme måde? Hvis du gør er det et fint move. Hvis ikke bryder jeg mig ikke om det, du skal i hvert fald passe på du ikke gør det overfor tænkende modstandere.
Det har du ret i Kalashnikov...
Tak for svarene!
Villain insta-callede... :(
Villain calls $252 (All-In).
Turn:/ ($1043.10) 7♠ (2 players, 2 all-in)/
River:/ ($1043.10) 3♦ (2 players, 2 all-in)/
Final Pot:/ $1043.10
Main Pot: $690, between Hero and Villain./ > Pot won by Villain ($690)./
Pot 2: $353.10, returned to Hero./
Results in white below:
Hero has 4h 6h (straight, seven high).
Villain has 5c 5d (full house, fives full of sevens).
Outcome: Villain wins $690.
Måske skulle man bare tro på modstanderne, når de raiser...? ;)