67s, mod ultra stram, NL100

#1| 0

Jeg vil meget gerne høre kommentare til denne. Det er nemlig en hånd, hvor jeg ikke lige spiller mit sædvanlige TAG spil.

Bordet her er generelt stramt, og villian i denne hånd er ultra tight. Villian sidder med 156$, og han har haft +/- 20 $ lige siden jeg satte mig, hvor han havde 145. Han har altså ikke været involderet i nogle pots, hvor jeg kan sige, at jeg får en bestemt read. Jeg har hold mig fra ham de gange han har raiset tidligere.

Mit table image må være LAG, og folk må klart have lagt mærke til mig. Jeg har bygget min stack op på 185$, ved aggresiv poker fra start til slut. Jeg har derfor ikke fået vildt meget action, men har blot taget mine små 30-40$ potter hist og her. Jeg raiser dog konstant, og tager blinds derved hehe tiden. Jeg føler jeg har meget godt styr på det hele.

Her kommer den så. Jeg sidder i SB med 67 , Villian i CO siger 4, jeg caller, BB caller.

Flop: 9 5 3 (12$)

Hero bets 10$, BB folds, Villian raises to 30$, Hero calls 20$

Turn: 2 (72$)

Hero bets 40, Villian raises to 122,76$ and is all in, Hero calls 82,76$

Kommer jeg nogensinde væk? Bør jeg smide en ultra stram spillers AI move, i denne situation? Andre comments?

04-10-2006 16:20 #2| 0

Fint spillet. Floppet flush med double gutter SFD smider jeg aldrig nogensinde HU SH.

Mickey

04-10-2006 16:27 #3| 0

du tager dine små 30-40 $ potter .... er det ikke NL100 ?? :-) meget gode små potter må jeg sige ....

Jeg vil tro du er oppe imod raketterne med klør som andenpilot men made flush er også muligt dog foretrækker jeg selv at slowplaye en smule i en sådan situation så dit call er vel i orden.

04-10-2006 16:32 #4| 0

Ved nærmere eftertanke tror jeg faktisk jeg er AI på floppet. Der kan falde en del scarecards alt afhængigt af Villains hånd, så ind med mønterne.

Mickey

04-10-2006 16:34 #5| 0

Caller også kun flop og better stort ud i any none club turn.

Mener dit turn udstik er helt af H. til. Ville smide meget mere, nærmere potten.

04-10-2006 16:47 #6| 0
OP

@ Leslie

Tænk på jeg selv smider halvdelen i disse potter! :)

@ NKMadsen

Hvorfor? Jeg giver ham jo ikke potodds så. Jeg satte ham på AA,KK,QQ med flushdraw, da hånden udspillede sig.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar