Min modstander er 55/3/2,30
$100 NL Texas Hold''em - Saturday, June 03, 15:15:37 ET 2006
Table Table 106834 (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 5: noche202002 ( $144.93 )
Seat 4: tipsmaster ( $254.07 )
Seat 3: SYLKSMOOV ( $87.88 )
Seat 6: mimmiGab ( $78.50 )
Seat 2: niknak3993 ( $46.85 )
Seat 1: feltplayer ( $104.05 )
tipsmaster posts small blind [$0.50].
noche202002 posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to tipsmaster [ 8♠ 6♠ ]
mimmiGab raises [$4].
>You have options at Table 106782 Table!.
feltplayer folds.
niknak3993 folds.
SYLKSMOOV folds.
tipsmaster calls [$3.50].
noche202002 calls [$3].
** Dealing Flop ** [ K♠, J♣, 5♠ ]
tipsmaster checks.
noche202002 bets [$8].
>You have options at Table 106782 Table!.
mimmiGab folds.
tipsmaster calls [$8] jeg vælger at floate og lige se ham an, der er trods alt meget fine implied odds.
** Dealing Turn ** [ 7♣ ]
tipsmaster checks.
noche202002 bets [$8].
tipsmaster calls [$8].
** Dealing River ** [ Q♣ ]
tipsmaster checks.
noche202002 bets [$20.99].
tipsmaster raises [$63.32].
do you like it?.... hvad skal i hvis i var modstanderen have for at calle her?
68s nl100. river bluff...
Hvilken hånd er det du repræsenterer, som er god nok til at c/r all in med på riveren?
Der er ingen konsistens i linien, og det skriger af busted draw. Kan slet ikke se hvilken hånd du spiller sådan her, og som du så iøvrigt c/r AI med.
Ang. hvad jeg kalder med:
To par hænder er et insta-call, og AK og AT kan jeg nok også overtale mig selv til at kalde med her.
Som kripke skriver, så lugter det langt væk af busted draw.
Skal nok heller ikke regne med han lægger den.
Jeg tror ikke han bekymrer sig det store om du skulle have ramt klør-flush, da hans bet på turn ikke tyder på han er bange for at du rammer den.
Desuden vill det være håbløst af dig at spille hånden sådan på et klør-draw, det giver ingen mening, og det samme gælder inside straight draw.
Tror næsten han vil kalde med alt.
Bare en tanke og mening
Hvad jeg selv ville kalde med er svært at sige, for jeg havde aldrig spillet hånden som han gør, uanset hvad jeg sad med.
Jeg er enig i kripke og coco, vil dog tilføje at jeg slet ikke kan li'' dit call preflop, suited onegapper imod en løs, passiv satan OOP (er han meget weak kan jeg måske overtales, men de fleste af den slags kan ikke smide en hånd de selv raiser preflop)
Er jeg i villains sæde skal jeg kalde 40 ind i ~100 og selvom det nok er et tudekald, så kalder jeg med KT+ (har dog svært ved at se mig selv i det spot med KT, da jeg højst sandsynligt ville checke bag)
Fold preflop.
Jeg tror villain betaler relativt ofte her. Især set i lyset af de stats der.
Som de andre skriver, 68s oop er ikke en drømmehånd, men i hånden c/r jeg turn kraftigt, og slukker ned medmindre jeg improver. Du kan ikke represenetere noget på river, som ikke ville have givet lyd fra sig allerede på turn, tænk på hvor koordineret boardet er, du ville jo aldrig check calle et set eller 2 par på turn, og hvilket 1par raiser så kraftigt på river? Det skulle da lige være en totalt underlig spillet KQ du skal kunne representere.
okay okay.... måske kan det lugte af busted draw men et check raise på river på NL100 er altså ofte noget der viser stor styrke...
havde gang i en super session så spillede lidt flere hænder end normalt. Han foldede til mit bet der i øvrigt ikke er et all-in bet. jeg viste ham hånden og han gakkede helt af,da han havde smidt AK. senere fik jeg resten af hans penge.
@asktips
Fint spillet , i like it.
Men man viser`(efter min mening), aldrig sådan et bluff, det er ikke en (poker)gentleman værdig, sagde en af juhl-brødrene, og jeg giver ham helt ret.
Ikke forstået Mikkmakk? Poker handler om at få fat i modstandernes chips/penge, hvis man kan få en spiller på tilt, eller skabe sig et image ved at vise et bluff op, så kan jeg vitterligt ikke se hvorfor man skulle lade være. Jeg kan ikke se hvorledes udtrykket "gentleman" spiller ind i denne sammenhæng. At vise bluff''s op er bare en del af "sporten".
asktips: Hvorfor spiller du hånden så passivt? Raise dog floppet? Raise turn? Gør et eller andet, istedet for at check calle, og så beslutte dig for at bluffe på river.
De gange du løber ind i nogle halv-gode spillere, så slipper du ikke afsted med sådan et move.
Mickey
@mickey
Jeg skrev også det var min mening, du har så en anden, masser af de professionelle gør begge dele
(nogle viser, andre gør ikke).
Jeg oplevede selv en gang ved en live tour, en tight spiller, vise et bluff op. Min sidemand, sagde ham piller vi ud inden en halv time, og ganske rigtigt, røg han ud på et kæmpebluff, efter at have spillet den halve time i ret tight stil.
Det kan selvfølgelig være en tilfældighed, men jeg tror ikke på det er noget man vinder på i længden( at vise sine bluffs)
P.s rart at vi har forskellige meninger, det er jo memingen med et site som dette ;)
At vise et bluff som dette op har det kæmpe værdi. han tiltede efter denne hånd og hans penge fløj meget nemmere ind til midten. vandt 80$ mod ham med KK mod 6-3 preflop.
@ mickey
jeg spiller hånden passivt fordi denne spiller ofte gav signal om sin hånds værdi på turn. her better han kun 8 og jeg samler ekstra outs samtidig. da jeg vurderer hans hånd som svag på turn vælger jeg at check raise ham på riveren. og ganske rigtigt som nogle siger når man kommer op mod en smigod spiller vil de gennemskue et move som dette.... så spørger jeg: er stats på 55/3/2 en semigod spiller?
Jeg kan heller ikke lide det.
Hvordan havde du spillet hånden hvis du havde ramt flushen ?