Hej PN.
jeg skal i gang med at spille 6-9-10 mands (turbo) sit & go.
by-in mellem 1 og 10 doller.
der skal være en god rakeback
og man skal kunne spille 10+borde
hvad for en poker side ville i anbefale?
Mvh.
6-9-10 mands Sng
Er vel stort set kun stars hvor det er nemt at multitable over 10 borde af gangen :) du kan selvfølgelig også gøre det på ongame, men der kræver det nok en del mere overblik
oh my bad kan se du kræver der skal være rakeback, er der jo som sådan også på stars, dog ikke i nogen særlig høj form ved at grinde 1-10$ sngs :)
så der stort set kun Ongame / Bet365 tilbage. dog er der en del mere value i Ongame tbh.
Med sign up bonus, race, og ekstra value kan du få en del tilbage, hvis du spiller på Betfair eller Betsafe.
Læs mere om Betsafe her
Læs mere om Betfair her
PokerStars er nok bedste bud ren action mæssigt... Fordelen ved PS er at raken er lavere hvilket er bedre end en høj RB %.
-KD- skrev:
PokerStars er nok bedste bud ren action mæssigt... Fordelen ved PS er at raken er lavere hvilket er bedre end en høj RB %.
tja kommer vel lidt an på hvor høj en RB % vi snakker om, der er flere steder bla Betfair igennem Pokernet hvor du kan med bonus komme op på 85% rakeback havde jeg bla selv en måned ved at grinde 5.50 - 11$ kræver dog en del volume men ja :)
luckb0x skrev:-KD- skrev:
tja kommer vel lidt an på hvor høj en RB % vi snakker om, der er flere steder bla Betfair igennem Pokernet hvor du kan med bonus komme op på 85% rakeback havde jeg bla selv en måned ved at grinde 5.50 - 11$ kræver dog en del volume men ja :)
Ja det er helt korrekt :) Der er bare ekstremt mange der glemmer at tage det i betragtning og bare vil have høj %. Folk tænker ikke over at spiller de fx $10+1 og får 50% er raken de betale 0,50, men er buy in 10+0,70 og 40% rb er raken 0,42, ego 8% bedre værdi...
jeg kan bare ikke helt finde ud af om de sider med vip-program om det kan betale sig når jeg skal starte fra o og så kravle op. der går jo alt andet ind lige nået tid før men får en god rakeback. når jeg ikke spiller højer.
jeg vil mest spille 1-5 doller med skud på 10 doller.
jeg har kigget ligt og kan se at der på 1 doller godt kan være 0,05 til forskel i rake
men der hvor den er højer er der 30% rakeback.
og den ande sider er der vip-grogram
Jeg kan ik lige kontrollere tallene, men mener fx at $5 SNG's på Ipoker er +1, dvs 20% rake! Det er hul i hoved og der mener jeg at PokerStars slår dem milevidt. Men er som sagt ikke sikker. Det er klart, at får du lagt en del volumen kan PN's races hjælpe på det men hvor meget der skal til der bør du nok undersøge ved at kigge på leaderboards fra de seneste måender og selv estimere din samlede rake pr måned.
Lidt derail
Sygt at folk der spiller $1-5 går så meget op i VIP program når det ik betyder alverden rent økonomisk (ville jeg antage...). Siger meget om seriøsiteten folk lægge bag poker og valg af pokerudbyder i denne tid.
-KD- skrev:
Jeg kan ik lige kontrollere tallene, men mener fx at $5 SNG's på Ipoker er +1, dvs 20% rake! Det er hul i hoved og der mener jeg at PokerStars slår dem milevidt. Men er som sagt ikke sikker. Det er klart, at får du lagt en del volumen kan PN's races hjælpe på det men hvor meget der skal til der bør du nok undersøge ved at kigge på leaderboards fra de seneste måender og selv estimere din samlede rake pr måned.
Lidt derail
Sygt at folk der spiller $1-5 går så meget op i VIP program når det ik betyder alverden rent økonomisk (ville jeg antage...). Siger meget om seriøsiteten folk lægge bag poker og valg af pokerudbyder i denne tid.
Ipoker er +10% rake ved mindre du tænker på deres jackpot sngs :)
forstår nu godt folk går op i at få rakeback tilbage især når man vælger et EU site hvor raken er så høj så er det imo meget vigtigt at kunne få nogle %er tilbage i slutningen af måneden vil gøre det hele så meget nemmere at rykke op.
dog OP skal du holde dig fra 1$ sngs der er 20% rake både på Ipoker og Ongame. så hellere bare grind amok på Ongame's 3.30$ sngs.
mener faktisk også at Ipoker har 2.40$?! hvor det er 20% rake. så det er virkelig noget snavs :p