Nu har jeg jeg spillet lidt over 1000 hænder siden jeg købte pokertracker. Jeg ved godt at det ikke er så mange men hvad bør ens stats ligge på hvis man spiller full ring shorthanded? Edit: Jeg mener selvfølgelig shortstacked.
Mine stats er
Preflop raise 6,15%
Preflop Aggression factor 3,40
Flop Aggression factor 19,00
Turn Aggression factor 7
River Aggressionfactor 5
Total Aaggressionfactor 5
VP$IP 7,39
W$WSF 38,79
RFI 1,82 %
LwPC 0,19
WtSD 40,52
W$SD 44,68
Kan i ud fra dette se hvad jeg skal arbejde med for at blive bedre?
Og hvad står RFI og LwPC egentlig for?
-6,92 PTBB/100 på NL10
Sample size er alt alt alt for lille.
Jeg håber det er full ring, og i så fald er du stadig über nitty: 7/6 ca.
Du mister sick meget value ved ikke at raise flere hænder.
Men ja, spil 50-100k hænder, så kan vi kigge på det igen :)
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal raise med. Jeg raiser selvfølgelig med AA, KK, QQ, JJ, AKs, AKo, AQs, AQo, AJs, og AJo. Og så limper jeg også nogle gange fra sen position med små par. Er der flere hænder jeg bør spille? Bør jeg for eksempel spille, hænder som A10s, KQs og KJs fra sen position, og kan jeg eventuelt kalde et raise med de hænder?
Vil altid spille A10s, KQs og KJs fra sen pos. Ville også spille dem offsuit.
"hvad bør ens stats ligge på hvis man spiller full ring shorthanded?"
fullring shorthanded?! :)
Går ud fra du godt kan lide at spille tight.
Fullring ville jeg mene: vp$ip ~15%, preflop raises ~13%
Shorthanded: vp$ip ~ 20%, preflop raises ~18%
First in, altid = et raise!!!!!
Nu ved jeg jo ikke om det er FR, eller SH du spiller, men SH raiser jeg, alle par, og på nær i de første 2 positioner, alle hånder med 2 kort over 10 og alle løbene kort der er i samme farve
Den sample får jeg spiller 2 gange i løbet af en dag. Den kan ikke bruges til noget som helst overhovedet.
Hvordan sletter man alle de hænder som er i pokertracker så man kan starte forfra?
Nu er heg gået op i et lidt højere gear. Jeg ser ca. 80-90 af alle flops og raiser og reraiser modstanderne hele tiden og det går perfekt. Tight is wrong :-)
die shortie
@ fxman
"Jeg ser ca. 80-90 af alle flops og raiser og reraiser modstanderne hele tiden og det går perfekt. Tight is wrong :-)"
Jeg tror ikke engang en god LAG spiller ser så mange flops?
Men tror du ender med at skyde dig selv i foden på den her måde.
Det er fint nok at være tight - du skal bare ikke være heeeelt så tør som dine stats siger... men som de andre siger... 1000 hænder er ikke det store...
Av for fanden da. Jeg har lige skudt mig selv i foden. Jeg har kun $0,68 tilbage på PokerStars. Nogle der vil stake?
Hvad tror du selv? Du har lige selv skrevet du ikke kan slå 10nl ?