6-handed NL600. Stærkt draw

#1| 0

Har luret med i et stykke tid, men jeg har ikke fået oprettet en profil før nu. Brugte ikke handgrabber ved denne hånd fra pacific, så den bliver skrevet manuelt.
Jeg er ikke så meget i tvivl om, hvornår der skal raises, men mere hvor meget.

5-handed NL600

Jeg har spillet ret aggressivt preflop, men har måttet opgive efter floppet, da jeg ikke har ramt en disse. Både SB (~1200$) og BB (~1300$) i denne hånd er dårlige calling stations, og de har svært ved at smide en marginal hånd.

Jeg sidder med omkring 630$. Foldet til mig i CO, og jeg raiser til 24 med AJ. Begge blinds caller.

flop: 8 10 7 (pot 68)

SB stikker 30 ud, BB caller, og jeg laver det til 150 (vil gerne sikre mig en 9"er som ren out). SB folder, og BB caller.

turn K (pot ~400).

På floppet spillede jeg den som en made hand, og derfor vælger jeg et halvsvagt 1/2 pot bet (skal jeg hellere give 3/4 pot her?).
Jeg better som sagt 200, og BB insta-caller. Jeg håber nu på, at der ikke kommer et par på bordet.

river K (pot ~800)

BB jammer 260, som sætter mig all-in, og jeg caller.

Hvor meget raiser I på floppet? Pusher I turn (hvor jeg kun har ~450 tilbage og en pot på 400)?
Hånden virker meget standard, men jeg vil gerne have lidt inputs.

Mvh

06-12-2005 07:55 #2| 0

kan godt lide dit reraise på floppet, som indikere stor styrke, - så villains handrange er blevet forkortet da han calle den, de realistiske hænder han kan have er TT - 9J - 88 - 77 og måske TK da som du skrev, har svært ved at smide en marginal hånd.
dog synes jeg den er meget standard spillet og ville selv smide et svagt bet ind på turn for at få mest muligt ud af den :)

06-12-2005 12:38 #3| 0
OP

Lige præcis denne modstander kunne stadig have AT, KT, QT, da han callede mit raise. Da han skubbede river, var jeg dog klar over, at den var gal.

Han viste 88. Mage til slowspillet set på et drawheavy board

06-12-2005 12:44 #4| 0

Jeg raiser floppet så meget at jeg har et pot bet tilbage på turn, hvis jeg får 1 caller. På turn stikker jeg skillingerne i på alle kort der ikke parer boardet.

06-12-2005 13:09 #5| 0

Hvis du ikke har tænkt dig at lægge dig når boardet kommer som det gør på river, så syntes jeg du skal få skillingerne ind på turn når du ved du er i front. Hvis du vil "slowplay" må du også være i stand til at lægge dig når det går galt. Jeg tror ikke du er god 1/5 på river.

06-12-2005 16:23 #6| 0

Skub turn. Din hånd er gemt - ellers fint.

06-12-2005 16:33 #7| 0

Hvilke made hands - udover flushen - skubber turn, efter at en Villain har bettet lavt ud paa floppet for saa at calle et raise og derefter checke turn?

- jeg checker et set her oftere end jeg better...

06-12-2005 16:46 #8| 0

Bare for at være helt sikker. Du skriver at din hånd er AJ jeg antager at det betyer AJ. Hvis det gør synes jeg helt bestemt at dit spil er fornuftigt bortset fra dit turn bet der ikke er godt fordi du giver ham implied odds til at kalde. Da du regner med at han har et set har han 10 outs = odds 1:3,6 du giver ham 1:3 men da du har smidt størstedelen af dine skillinger i potten regner han nok med at få resten hvis han rammer på river. Jeg ville nok også stemme for all in på river.

sunek

06-12-2005 17:17 #9| 0

AxAd, AdKx - alt der har samlet et flushtræk op. QQ og JJ også. Desuden - vi sidder med en modstander der er callingstation som sandsynligvis har floppet et set eller nu har en flush.

Som sagt: Jeg venter til min tid næsten er gået og skubber.

07-12-2005 19:11 #10| 0

@Mandelir: Spiller du draws så hårdt mod callingstations?

@Hardgrove: God pointe!

- Asger

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar