6max - Sneaky/ passiv modspill

#1| 0

Interpoker FL $1/$2 6max

Jeg sidder i CO og har Qc Ks
MP er meget loose, caller mere end rigeligt, reraiser næsten aldrig men han ELSKER at checkraise!

UTG folds
MP calls $1
gibberdk raises $2
3 folds
MP calls $1

FLOP [9h 4c As]
MP checks
gibberdk bets $1
MP calls $1

TURN [9h 4c As][Ah]
MP checks
gibberdk bets $2
MP calls $2

RIVER [9h 4c As Ah][Qs]
MP checks
gibberdk checks

Hvordan spiller I turn - og hvorfor?
Fyrer I igen på river?

/ Claus

09-11-2005 00:52 #2| 0

Efter den turn caller han med en masse PP og et split par 4 eller 9.

På river hælder jeg til bet/fold.

09-11-2005 00:56 #3| 0

Jeg spiller den på samme måde som dig, men value better riveren 100 ud af 100 gange.

09-11-2005 01:56 #4| 0

Mod en passiv callingstation er det godt nok indtil river - der skal du også bette. Om du caller et raise kommer an på hvad han elsker at checkraise med!

09-11-2005 08:47 #5| 0
OP

Jeg føler lidt, at jeg fejlspillede både turn og river.

I rammer alle lige ned i mine overvejelser på river hvor default ved 1/2 mod en passiv modstander må være bet/ fold (jeg tror ikke han vil cr uden es).

Kvalificerer floppet ikke til en langt foran/ langt bagud-situation? Er det det 2. es, den passive modstander eller at jeg endnu ikke har en anstændig hånd der gør at turn skal bettes?

/ Claus

09-11-2005 09:07 #6| 0

"Kvalificerer floppet ikke til en langt foran/ langt bagud-situation?"

Hvordan havde du lige tænkt du skulle være langt foran på floppet?

09-11-2005 10:23 #7| 0
OP

@Aagaard
MP spiller ca. 90% af alle hænder og ser gerne om ikke der skulle dukke et draw op på med turn-kortet. I situationen vurderede jeg, at han stadig kunne sidde med Kxs, Qxs, osv.

Men du har muligvis ret i at jeg overvurderer min hånd og fejltolker floppet (jeg kompenserer åbentbart ved at undervurdere min hånd på river).

/ Claus

09-11-2005 12:06 #8| 0

check turn med mindre han kalder flop med backdoor draws, middle cards og lign. Normalt er du oppe mod et par når du bliver kaldt på et A94r board.
Kald eller bet river efter hvad han gør hvis du rammer en K/Q.

På den måde du spillede har du et valuebet til sidst. Ham check-raise happy forhøjer dig somregel på turn hvis han har et A.

09-11-2005 13:09 #9| 0

Turn skal bettes fordi det nu er mindre sandsynligt at han har et es. Derfor er der gode chancer for at være foran. Men han har stadig 6 outs til at slå dig, så det skal han betale for. Hvis du misser river har du stadig showdown value og kan nu checke bagved.

09-11-2005 13:27 #10| 0
OP

"... NORMALT er du oppe mod et par når du bliver kaldt på et A94r board."

Købt - kan godt se det - jeg er NORMALT bagud, dog ofte til en hånd jeg kan få til at folde eller har 6 outs mod.

Han havde AJ.

Jeg kan kun forstå hans linie hvis tro han havde et aggro-read på mig og ville cr river.

Findes der forresten en hand-converter til crypto?

/ Claus

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar