Game #5631821213: Hold'em NL ($2/$5) - 2008/03/02 - 17:06:23 (UK)
Table "Cheese" Seat 3 is the button.
Seat 1: Forrest1 ($567 in chips)
Seat 2: Kasparoso ($415.15 in chips)
Seat 3: Nuts65 ($293.80 in chips)
Seat 4: Hero ($853.90 in chips)
Seat 5: Maria158 ($596.60 in chips)
Seat 6: And170366 ($545 in chips)
Hero: posts small blind $2
Maria158: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to hero 7♣ 7♥
And170366: folds
Forrest1: folds
Kasparoso: folds
Nuts65: folds
hero: raises to $15
Maria158: raises to $55
hero: raises to $145
Maria158: calls $90
----- FLOP ----- 5♥ 3♥ 6♦
hero: checks
Maria158: bets $250
hero: raises to $708.90 and is all-in
VIllan har jeg på messenger og vi kan gennrelt godt lide at tisse på hinnanden. Han har lige tabt et buyin til mig på et andet bord, så som den level 1-tænkene-hero jeg er, antager jeg, at han godt kan være irreteret og være ude i sjov.
Han 3 better mig meget fra late, men har dog aldrig før CC et 4 bet fra mig. JEg har spillet 30-27-4 i denne session. ved ik hvor relevant det der.
Hvad synes i om hånden som spillet?
Nu hvor jeg ser tilbage synes jeg faktisk ik så meget om mit 4 bet, så i må gerne komme med andre linjer hvis i mener dette er nødvendigt.
Mange tak
77 nl 500
Meget svært at analysere en hånd hvor i nok har meget andet historik sammen som vi ikke kender til.
Det ville måske være en god idé at poste andre hænder i har spillet mpd hinanden i RR pots.
For linien er nu ikke ligefrem traditionel.
For det andet har du meget lidt FE.
Jeg vælger at betale hans reraise. Hvad er hans range her som du antager det?
Mit raise er for value, btw.
Vi er nok oppe i den bedre del af hans range: mid+høje par(hmmm, tror næsen han skubber den pre), bedre suited ax og en masse suitede broadway kort tror jeg
Okay, fin beskrivelse mangler måske nogle andre marginale pots imod hinanden.
Jeg kan ikke lige dit C/R! Du har ingen Fe og kan skal kalde med alt!
Hvis du vil spille den skal du selv skyde på floppet ala 200ish så du ikke skal træffe en beslutning på et "godt" bord som dette i forhold til din holding.
Damn, den får du spillet dårligt.. (rønnebærene er sure sagde ræven, eller noget i den stil)
Det er meget svært at vurdere PF spillet grundet den indbyrdes dynamik, men givet at jeg har lidt insiderviden, så synes jeg ikke at det er helt dumt. Dog kan jeg ikke forstå at du CRAI istedet for at stikke ud på floppet. Der er ingen FE, da Villain får odds til calle med to overkort.
- muppet numero uno
Reraise pre er for lavt. Tror du han folder for de sidste 2-300 han har? kan ik lide flop spillet.
Jeg kan bedre lide at betale PF, og CRAI på mange flops.
Hvad gør du til et 5bet-shove?
If so, så har du et meget easy bet/call i dette spot imo.
Omend jeg personligt selv ville synes det er klamt at calle et 5bet AI PF for 120 bbs med 7'ere...
Jeg synes nu faktisk 4bettet er helt fint. Flop check-raiset er også super, selvom jeg lige så godt kan lide et halv pot udstik, hvis der går lidt FPS i den.
- AB
tak for input. Er kommet frem til at det faktisk er Pre-flob som er lidt noget møg. Jeg ligner hvad jeg har, og jeg kan bedre lide at tage et flop med en hånd som spiller rigtig fint.
Synes faktisk at flob C/R er rigtig fint, nogengange. Tror bestemt at donken kan overtale sig selv til at bette en sjov der rigtig ofte.
Well, han havde A♥ J♥, men ramte heldigvis ik :)
4 betting størelsen er helt std.
Jeg kan godt lide en smule mindre pre, grundet jeres historie. Det åbner dit game meget mere vs ham.
Flop er super.