wow læste lige historien om Ben Grundy på ace
han skulle i følge ham selv have lavet 40 millioner DKK på 2 år KUN på 50-100...
grafen fra hans blog: 3.bp.blogspot.com/_oy_CuzOUE3I/SwvAyuh30mI/AAAAAAAAAOE/3bEmX0u82u8/s1600/Lifetime.jpg
♥
7.8 Mill$ på 50/100 på 2 år
flot graf! :) sick...
Det er sgu ikke fordi han har været ude for et større downswing - må være en sick heater :D
4 år iflg. grafen.. Men stadig sick nok.
Er det bare mig der ikke fatter det eller er det over 1446 dage?
Imponerende dog!
@chrrrist
Du har som sådan ret, men jeg kan også garantere dig for, at de 30k-hands breakeven-stretches (som der er et par af) ikke altid er lige sjove.
I øvrigt lidt ærgerligt man ikke kan se en bb/100.
kan jo nærmest ikke passe manden ikke har ramt et eneste downsving i plo..
@shp
I øvrigt lidt ærgerligt man ikke kan se en bb/100.
er bb pr 100 ikke ca 12..?
helt præcist 12.1932???
@shp2000
Nej de er nok ikke sjove, men det ligner alligevel en heater eller hvert fald et A-game uden nogen negativ varians. Så selvom de ikke har været sjove, så er han jo endt i enormt plus i PLO!!
Btw, igen, SIIIIIIIIIIICK
Hans iøvrigt ganske interessante blog er at finde her;
milkybarkids.blogspot.com/
Jeg fulgte hans blog sidste efterår, og han er godtnok vild. Dengang uploaded han også en helt vild graf!
Det sygeste er at han staket af ? kan jeg ikke huske..
Men fedt for staker!
Hvis du læser hans blog, vil du se at den graf du har postet er hans lifetime winnings i PLO generelt. Hans lifetime winnings på 50/100 er postet her: 2.bp.blogspot.com/_oy_CuzOUE3I/SwvAyfqrrXI/AAAAAAAAAN8/cAtq97OSGiA/s1600/50+100+Life.jpg
EV og Varians er korrelerede, så hvis du er istand til at spille med høj BB/100, så er variansen tilsvarende lav.
godt lavet :-)